ثناجونثناجون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

نى نى عسلك

نازنین من

1392/5/10 15:53
نویسنده : ماماني
1,944 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک نازم

خیلی به من وابسته شدی عزیزدلم!البته این اقتضای این سنه و طبیعیه !یه ماجرا سبب شد که ما متوجه بشیم که تو وارد دوران وابستگی شدید به مادر شدی.چند روز پیش که برای انجام کاری از خونه بیرون رفتم وتو خوشگله هم پیش بابایی وخواهرجون تو خونه بودی وسرگرم بازی!موبایلم زنگ خورد وخواهری بود که گفت:مامان زود بیا خونه که ثنا خیلی گریه می کنه!ان چنان گریه ای می کردی که یهو قلبم ریخت !هنوز ده دقیقه نشده بود که بیرون اومده بودم تازه بابایی وخواهرجون هم بودن پیشت!ساره گلی گفت که بعد از رفتن من از این اتاق به این اتاق دنبال من می گشتی و مامایی مامایی می کردی!فورا برگشتم خونه .هنوز داشتی گریه می کردی ولی ارومتر شده بودی تلاشهای بابایی وساره جون موفق شده بود.اومدی بغلم وگریه!!!!

حالا دیگه هر جایی می رم باید به اطلاعت برسونم!وباهات حتما خداحافظی می کنم!ومیگم که میرم به به بخرم زود بر می گردم!توی خونه هم اگه بخوام برم دستشویی یا حمام باید حتما شما نقل کوچولو رو در جریان بگذارم والا !!!!!!

اهنگ یه روز اقا خرگوشه رو خیلی دوست داری من هم این اهنگ رو روی وبت گذاشتم تا دوست جونای اینترنتی ات هم از شنیدنش لذت ببرن .

تو کی هستی تو اینه به من چسبیدی؟یه ننای دیگه!

یعنی این دختر خوشگله من بودم؟

ثنا ناناز برای نی نی اش کتاب می خواند!

در طی یک کودتا جای خودم تو کمد رو که اشغال شده بود باز پس گرفتم!

بعد از این ماجرا مامانی مجبور شد چفت وبست کمد رو محکم کنه!

 

ثنا بعد از کش رفتن جلد دوربین مامان!(دیوار پشت سرت محل هنرمندی های شماست!البته کاغذ روش چسبانده شده)

ای بابا !این که خالیه!

اقا لاک پشته!اگه با زبون خوش اسباب بازی های تو دلت رو بهم ندی میشینم روت !!!زبان

زود باشین بیایین!من براتون در اسانسور رو باز نگه داشتم!

دیدین!اون قدر دیر اومدین در اسانسور بسته شد!کالسکه ام رفت!

 

 عاشق رفتن به استخر هستی وبی پروا خودتو می اندازی تو اب !خیلی باید مواظبت باشم!از دم در استخر رد میشیم میری در می زنی بلکه یکی در رو برات باز کنه بری خودتو بندازی تو اب !

البته همیشه اول دمای اب رو تست می کنی !عاشق اون فهم ودرایتت هستم عسلکم!

وااای!اب چقدرسرده!

 ولی من باید بررررررم توی اب!

کمممممک!چه اشتباهی کردم!مامایی میشه نجاتم بدی!

الان احساس بهتری دارم.دیگه سردم نیست!کلی پای سیب زدم اخه!نیشخند

 اب این یکی چقدر گرمه!

فهمیدم دگمه مخفی اش کدومه!!!

دیگه برم خیلی شیطونی کردم!

کمک به شهرداری!!!!!!!!!!!

خداییش وقتی می بینین شهرداری سن کارگرهاشو تقلیل داده تا تعداد کارگرهاشو ببره بالا چرا اشغال می ریزین خبیول؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

اصولا از به به خوردن روی تاب خوشم میاد!به خصوص اگه با نی نی ام کنار هم باشیم!

     نی نی خوشگله بیا تاب بازی!

               

دیگه نی نی ام لالا کرده!لطفا مزاحم نشین!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

شهرزاد
10 شهریور 92 20:17
عزیزم
عاشق اون عکسه کمک به شهرداری شدم خخخخ
واقعا معرکه بود
مواظبه نی نی باشید مامانه مهربون



اون قدر مصمم داشت جارو ميزد بچه ام.اصلا از كار نمى زنه اين جيگرطلا
چشم خاله جون .
مائده(ني ني بوس)
13 شهریور 92 18:57
آخجون استخرساريناي منم مثل تو عاااااااشق استخرهراستي خدا قوت 



خاله پارمیدا
13 شهریور 92 22:45
اوخیییییییییییییی
ناز بشی نی نی
چه عکسای خوشگلی
چه دیالوگای بامزه ای

بخبشبد دیر اومدماااااااااااااااااااا


خواهش مى كنم.دير امدن بهتر از هرگز نيامدن است .......
سانی مامی شادیسا
14 شهریور 92 10:37
هزار ماشالله چقدر بزرگ شده ثنا جون
ببخشید خیلی وقت بود فرصت نکرده بودم به وبش سر بزنم
من فکر میکردم این وروجکها که به دو سال برسن دیگه زحمات و مشکلاتشون کمتر میشه ولی الان دیدم که انگار بدتر و سختر میشه



خواهش ميكنم .هر وقت بياى خوشحال ميشم.
تو هر سنى برنامه هاى خاص خودشون رو دارن هر قدر بزرگتر درگيرى فكرى بيشترى براى پدر ومادر دارن ولى شيرينى زندگى با اين عسلي ها ارزش همه ى سختى ها رو داره .
انسیه
15 شهریور 92 12:01
چه هنرمندی شدی خاله جون


بعععله خاله جون .بعد از هنر نمايى هاى من بود كه هنر نقاشى روى ديوار ،نقاشى روى لباس و طراحى روى فرش باب شد .اخه ايده اش از من بود!
مامان نگار
18 شهریور 92 12:51
جانم استخر
کاش ثنا جون که کارشناس دمای استخر هستند دمای استخر ما رو هم تنظیم می کردن تا ما هی گرم و سرد نشیم
به جاش ما هم وظایف محوله به ایشون از سوی شهرداری رو متقبل می شیم


وااااى .چه پيشنهاد جالبى!مامانى ام خيلى نگران دستهام بود كه با اين جارو كشيدن ها پينه نبنده حالا ديگه خيالش ررررراحت ميشه !!!!
✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿
18 شهریور 92 13:08
سلام عزیزم ممنون به ما سر زدید


خواهش مى كنم.وبلاگ تون خواندنيه والبته ديدنى.
علامه کوچولو
25 شهریور 92 18:40
با نام رضا به سینه ها گل بزنید

وز اشک به بارگاه او پل بزنید



فرمود که هر زمان گرفتار شدید

بر دامان ما دست توسل بزنید





*********************



سلام عیدتون مبارک:التماس دعا











عيد شما هم مبارك.

مامان دینا
29 شهریور 92 17:34
مامانی هنوز مونده تا وابستگیش بیشتر هم بشه البته شما باتجربه ترید اما دینای ما حالا خیلی بیشتر از قبل بهم وابسته شده البته فکر کنم این وابستگی برای بچه های دوم یه کم کمتر باشه .خیلی بامزه س اون عکسش که گل دخترمون داره جارو میکش.تو جارو کردن خونه هم اینقدر به شما کمک میکنه!




مامانى دينا به اطلاعتون برسونم كه از ارزوهاى من بود كه بچه ام يه كمي به من وابسته باشه !!!!!!!!!بس كه ساره من مستقل بود و واسه ى خودش در حال اكتشاف اطراف واكناف بود بدون اينكه ببينه مامانش نزديكش هست يانه؟عروسي ومهمونى هم كه اين من بودم دنبالش نه اون دنبال من!

وحالا به ارزوم رسيدم ثنا يه كمى به من وابسته است وخيلي مزه ميده به خدا!

حالا هم كه مهد ميره وضعيتش نرماله!والبته ساره جون هم خيلى خوب شده!

ارررررره!كلا بچه تميز ومرتبيه شكرخدا!


مامان محمدرهام جون
30 شهریور 92 3:51
جونم به این دخملی خوشگل وخوش تیپ وعروسکداری مهربونانه اش




وااااى نمى دونى خاله جون!اين عروسكم رو اون قدر دوست دارم نه اينكه پوشك هم داره، عين خودمه!همه جا با خودم مى برم .اخيرا هم لخت مادرزادش مى كنم .مامانى ميگه مى خواي ببري بگذاريش سر لگن پي پي كنه؟من هم لبخند مي زنم يعني اينكه اررررره!

ممنونم از اظهار لطفت.
شیرین
2 مهر 92 10:03
سلام. چه دخملیه این ثنا خانوممم. عزیزم..

مرسی که به ما سر زدی.
راستی خوش به حال ثنا خانوم که خواهرم داره


قررربونت.
واقعا .خواهر داشتن نعمتيه.
مائده(ني ني بوس)
2 مهر 92 11:48
كم پيدايي ماماني


پيدا ميشم كم كم !
مامان نگار
3 مهر 92 9:34
خصوصی دارین


متشكرم.
مامان معید
20 اسفند 92 17:02
سلام... تا دیدمش گفتم این از اون بلا هاست...شیطنت از چشماش میریزه..ماشالله...خدا حفظش کنه. روز تولد ثنا با تولد همسر من یکیه...این رو به فال نیک می گیرم
ماماني
پاسخ
سلام دوست جدیدم.درست حدس زدی! چه جالب.شما چه پسر شیرین و وروجکی داری!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى عسلك می باشد