ثناجونثناجون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

نى نى عسلك

پارک بانوان

1392/9/24 23:16
نویسنده : ماماني
1,731 بازدید
اشتراک گذاری

 روز جمعه بود ونوبت مامانی بود که بگه کجا بریم گردش!مامانی هم گفت که بریم پارک بانوان پیاده روی!نیشخندبابایی با ناراحتی گفت نه خیر مامانی باید یه انتخاب دیگه بکنه !ولی مامانی از انتخاب خودش کاملا راضی بود.نتیجه این شد که رفتیم تا دم در پارک بانوان یا همون بهشت مادران!(البته مامانی امیدواره بهشت مامانا تو اون دنیا مثل این بهشت نباشه)

 خواستیم وارد پارک بشیم .بابایی هنوز اخمهاش تو هم بود.قرار شد اسم بابایی رو عوض کنیم و بگیم نازی جون!!نیشخندتا کسی نفهمه که بابایی بانو نیست!خنده

 

اینجا من از ماشین پیاده شدم و در تفکرم که کی می خواد من رو ببره اون ور خیابون!

 یعنی کی میاد دست من رو بگیره؟

 این هم زبونمه!

 وااای باز هم خوواور مهربونم!

این هم من وخوواهر جونیم البته با نازی جون! 

تا نیمه های پارک رفتیم و هی نازی جون نازی جون می کردیم که نازی جون احساس غریبی نکنه و مطمین باشه کسی به هویت واقعی اش شک نمی کنه که یه دفعه.........

 یه دسته نازی جون دیدیم!!!!!!نیشخند

و نازی جون فهمید که مامانی سرکارش گذاشته وپارک بانوان روزهای جمعه پارک اقایون هم میشه!قهقهه

هووورا یه پیشی!من هم که عاشق پیشی ها!!!!!

 پیشی گولی میای با هم دوست بشیم!بغل

(بعضی رابطه های عمیق فقط با نگاه شکل می گیرننیشخند

خوواور هم که گل قاصدک پیدا کرده و می خواد ارزوهاش رو ردیف کنه! 

من ومامانی خوبم!قلب 

 این خوواورجون هم همیشه یه فیگور واسه عکس داره!ابرو

 

 من وخوواور عروسکهای دوست داشتنی مامانی هستیم.قلب

 

 

پسندها (1)

نظرات (13)

مامان نگار
21 دی 92 8:42
ای مامان شیطون که بابا نازی رو سر کار گذاشتین! نامردا!
ماماني
پاسخ
نمی دونی چقدر حال داد!!!!
مامان نگار
21 دی 92 8:43
کاش خواهر جون به نیابت از ما هم یه آرزو می کردن شاید به خاطر دل پاکشون آرزوی ما هم برآورده میشد
ماماني
پاسخ
با توجه به کثرت ارزوهای خواهرجون فکر نمی کنم دیگه گل قاصدک به شما می رسید!
مامان نگار
21 دی 92 8:44
چقدر کلاه ثنا جون خوشگل و بامزه است مثل شیطونک ها شده
ماماني
پاسخ
مامان نگار
21 دی 92 8:45
ثنا خانوم قربون ژست های شما برم که یکی از یکی خوشگل تر و متفاوت تره (!!!) بر عکس ساره خانوم حتما بهش آموزش بده
ماماني
پاسخ
ثنا گلی دوربین رو تحویل بگیره من کلی کلامو می اندازم هوا!
مامان هلیا
21 دی 92 14:38
مردم از خنده. نازی جون خیلی باحال بود. خوشحالم که ثنا جون اجازه داد وبلاگش را آپ کنی
ماماني
پاسخ
البته من دچار کم خوابی مفرط شدم!الان هم که دوو نیم نصفه شبه!
ساني مامي شاديسا
21 دی 92 14:41
يه عالمه بخاطر سركار گذاشتن "نازي" جون خنديدم خيلي باحال بود عروسكهاي گلت رو ببوس
ماماني
پاسخ
قررربونت.روى ماه شاديسا گلى رو مي بوسم.
مامان زری
21 دی 92 14:42
به به سلام به خواهر های مهربون و دوست داشتنی چه عجب از این ورا زهره جون راه گم کرده بودیا تفریحم که حسابی بهتون خوش گذشته دیگه اینقدر نازی جون رو اذیت نکنین بابا گناه داره
ماماني
پاسخ
عليك سلام خاله جون. يكي ادرس اشتباهى داده بود!!!!حالا خدا كنه دوباره راه رو گم نكنم! جاى شما تو بهشت خالى بود! اذيت هاى نازي جون رو ننوشتم وگرنه اين به اون در ميشه!
افسانه مامان هیچکس!
22 دی 92 12:35
خیلی خندیدمعجب خفن سرکار گذاشتیولی گناه داشت نازی جون!
ماماني
پاسخ
خدايا ما گناهكارهارو ببخش و بيامرز!
یاسمن مامان ترمه
23 دی 92 12:37
به به چه گردش خوبی ایشالا همیشه به شادی و تفریح وقتی خانواده ی شما رو میبینم هوس میکنم چهار نفره بشیم
ماماني
پاسخ
قررربونت. چه جالب ما در بالا رفتن شاخص جمعیت نقش موثری داریم!
مرمر مامی کسرا
24 دی 92 13:43
ایول چه باحال سرکار گذاشتی آقای همسر رو...قربون دو تا آبجی خوشگل....
ماماني
پاسخ
دلگرمی شمارو سپاس.
مائده(ني ني بوس)
27 دی 92 17:43
ماماني پس چرا نظر منو تاييد نكردي؟!
ماماني
پاسخ
كدوم نظر؟براى پست پارك بانوان نظرى دريافت نكردم.شايد يادت رفته قسمت نام رو تكميل كنى!!!!!!ثبت نشده!!!
مامان محمدرهام جون
22 بهمن 92 11:44
نازی جون خیلی هم عالی،انشالله همیشه خوش وخرم وشاد باشید وای خدا فیگورای خواهرجون کشت منو
ماماني
پاسخ
قرررربونت. خداییش.
آویسا
6 آذر 93 10:06
یعنی وقتی بخوایم آقایون رو سر کار بذاریم هیچکس جلودارمون نیست.واسه جوجو خوشگلا
ماماني
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى عسلك می باشد