ثناجونثناجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

نى نى عسلك

شب یلدا

1392/10/5 21:22
نویسنده : ماماني
1,747 بازدید
اشتراک گذاری

سومین یلدات مبارک قندعسلم.

شب یلدا اقوام مامان رو دعوت کردیم خونه مون.شب قبلش خونه دختردایی بابایی همه اقوام بابایی دعوت بودن و اونجا هم مراسم یلدا رو برگزار کردیم.

مامانی هم کلی تدارک میز شام و میز یلدا رو چید.

 

میز شام. 

 میز دسر.

 ژله انار.

  ژله رنگین کمان.

 

 الویه با تزیین هندوانه.

  

 پنیر گودا با تزیین هندونه.

    

 بعد از شام خانمها واقایون محفلشون جدا شد و هر کدوم یه دیوان حافظ برداشتن و برای جمعشون فال می گرفتن.جمع خانمها حسابی گل انداخته بود و خییییلی خندیدیم.

 میز یلدایی که مامانی تزیین کرده.

 

 این هندوانه رو هم یکی از دوستان مامان زحمتش رو کشیده. 

 

 هندوانه با تزیین شبیه کیک با هنرمندی مامان.

     

  کیک شب یلدا.

دختر بلا در حال تست کردن تنقلات میز.

بذار ببینم این یکی مزه اش چطوره! 

 

 مامان:ثنا چکار می کنی؟ثنا:کاری نکردم.

ملیکا در حال وارسی.

 عمه مامان برای ساره جون فال می گیرن.بقیه هم در حال تفسیر فال واسه ی ساره هستن.

بگذار ببینم کیکش تازه است؟

جای انگشت های ثنا گلی نشان دهنده اینه که هنوز معلوم نشده کیک تازه است!!!!و نیاز به تکرار تست داره! 

 پسرخاله دیگه داره شاکی میشه!!!ثناجون لطفا!!!!!!

 بدون شرح!

 حسین رو یادته که تولدت اومده بود ؟قلباون موقع شش ماهش بود!

 

 شب به یادماندنی وزیبایی بود. و خیلی هم به همه خوش گذشت به خصوص به تو که خیلی توی جمع احساس راحتی می کردی .

 

مامانی عاشق تو و ساره جونه.قلب

 

پسندها (1)

نظرات (26)

مامان رادمهر
28 دی 92 14:29
خانومی چه سلیقه و هنری بخرج دادین چه ذوقی تو سفره آرایی دارین ما که با دیدنشون کلی کیف کردیم
ماماني
پاسخ
ممنونم عزیزم.نظر لطفته.
یاسمن مامان ترمه
28 دی 92 15:07
به به چه مامان با سلیقه ای عجب میز قشنگی چیدین
ماماني
پاسخ
متشکرم یاسمن جون.
maman sonia
29 دی 92 12:31
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
ماماني
پاسخ
عید شما هم مبارک.
مامان آرینا
29 دی 92 16:57
سلام عزیزم خیلی زیبا و باسلیقه مثله همیشه همیشه شاد باشید
ماماني
پاسخ
سلام دوست خوبم.متشکرم.
مامان دینا
2 بهمن 92 6:49
مامان ثنا جون همه پستهای جدیدتون رو خوندم .پس شما اصفهانی هستید که اینقدر هنرمندید میز شب یلداتون حرف نداشت خیلی باسلیقه و قشنگ تزیین کرده بودید خسته نباشی خوش به حال ثناجون وساره گلی به خاطر داشتن مامان هنرمندی مثل شما بازم منتظر پستهای جالب و قشنگتون هستیم
ماماني
پاسخ
اصالتا اصفهانی هستم.ولی تا حالا اصفهان زندگی نکردم! لطف داری عزیزم! ممنون که به ما سر میزنی!
M
3 بهمن 92 10:28
سلاااااااام وبت عاااااااااااالیه تزیناتتم عاااااااااالیه منم وب باحالی دارم اگه سر بزنی پشیمون نمیشی اسم و ادرس وبت رو هم بنویس تا هر روز بهت سر بزنم یادت نرررررررررررررررررررره اینم ادرس وبم WWW.NH3KISS.BLOGFA.COM حتما به وب منم بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا منتظرتم
ماماني
پاسخ
سلام متشکرم. باشه میام پیشت.
مامان سونیا
3 بهمن 92 19:12
ماشالله و صد آفرین به این حسن سلیقه ماشالله همه چی عالی و سنگ تموم گذاشتید بانوی هنرمند انشالله همیشه خوش باشید و جمعتون جمع باشه
ماماني
پاسخ
ممنونم عزیزم.دیگه خجالتم ندین!
مامان زری
4 بهمن 92 0:19
سومین یلدای دخترمون هم مبارک البته با تاخیر به دلیل اینکه مامانی دیر پست های جدید میزاره زهره جون واقعا سنگ تمام گذاشتی، خوش بحال نازی جون که همسر به این کدبانویی داره میز یلدا هم خیلی خیلی قشنگ شده بود مخصوصا هندوانه کیکی
ماماني
پاسخ
شرمنده.دیگه دوتا بچه وکارهای مطب و... وقتی چندانی برام نمی ذاره. نازی جون که خیییلی خوش به حالشه! لطف داری عزیزم!
مامان بهراد
5 بهمن 92 1:22
بابا ما که هنگ کردیم از اینهمه سلیقه وکدبانوگری.........عالی بود واقعا لذت بردم عزیزم
ماماني
پاسخ
خجالتم ندین باباقررربونت.
مامان هلیا
7 بهمن 92 17:31
آفرین به این همه هنر اصفهانی ها همه هنرمندن به ویژه خانموهاشون که هم زندگی کننن و هم خیلی با سلیقه. من بعد از ازدواج به تهران او.مدم اما عاشق اصفهانم و مردم باصفاش *** حتما برای یاد گرفتن این همه هنر از شما به وقتش مزاحم میشم
ماماني
پاسخ
واقعا همین طوره عزیزم . شما هم اهل اصفهانید؟ خواهش میکنم.من هم دوست دارم با هم در این مورد حرف بزنیم.
مامان هلیا
7 بهمن 92 17:32
راستی ثنا جون خاله بلاخره کیکه تازه بود یا نه؟!
ماماني
پاسخ
بعله خاله جون.خیییلی هم خوشمزه بود!فقط نمی دونم چرا خامه های روش خیلی مشتری نداشت!!!!
نارین
8 بهمن 92 19:20
سلام دوست عزیز کوچولوی نازی دارین از فروشگاه مام دیدن کنین تخفیف داریماااا
ماماني
پاسخ
سلام باشه اگر فرصت کردم میام عزیزم.
مامان عسل کوچولو
11 بهمن 92 23:41
وای مامان ثنا شما چقدرخوش سلیقه اید ماشالله.همش کارخودتون بود یا غذاها رو از بیرون گرفته بودید؟چون خداییش خیلیییییییییییی سخته اینهمه غذاودسر درست کردن ویه سوال دیگه ممنون میشم جوابمو بدید.شما پزشک هستید؟چون ازخوندن وبلاگتون من اینو فهمیدم.واگه پزشکیددرچه زمینه ای تخصص دارید؟
ماماني
پاسخ
متشکرم عزیزم.بجز کباب بقیه کار خانگی بود.سخته ولی برای من لذت بخشه. دندانپزشک هستم. اگر ادرس وبت رو گذاشته بودی خوشحال میشدم ببینمت.
مامان محمدرهام جون
22 بهمن 92 11:38
سلام هزارماشالله به این همه سلیقه وهنر،عااااااااااااالی بود عالی با تاخیر یلداتون مبارک الهی همیشه شاد وتندرست باشید. از دست ثنا جون،چه تستی میکنه به بــــــــــــــــــــــه موید وپیروزباشید
ماماني
پاسخ
سلام دوست خوبم.لطف داری شما. خوشحال شدم به ما سر زدی.
بابای دوقلوها
22 بهمن 92 12:26
سلام خانم دکتر، خدا قوت ماشالله چقد با سلیقه و کدبانو واقعا فک نمیکردم خانم دکترا اینقد کدبانو باشن توی خونه به وبلاگ دوقلوهای ما هم اگه سر بزنین، منت میذارین. البته چون من زیاد فرصت ندارم و مامانشون هم علاقه زیادی به وبگردی و فضای مجازی نداره، چندان به روز نیست!!
ماماني
پاسخ
سلام بابای دوقلوهای دوست داشتنی. ممنونم .نظر لطفتونه. خب از این به بعد یه اصلاحیه در تفکرتون صورت می گیره! حتما .باعث افتخاره. خب پس هم دردیم چون من هم فرصتم کمه!چه حیف!
مامان نگار
26 بهمن 92 0:33
ما هم بعد مدتها به روزيم
ماماني
پاسخ
افرین .از من همتت بهتر بود! میام پیشت.
✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿
27 بهمن 92 15:10
ماشالا عزیزم چه با سلیقه خوشبحال ثنا جون و خانواده که مامان و همسری به این خوش سلیقگی دارن
ماماني
پاسخ
قررربون لطفت.ثنا گلی که خیییلی خوش به حالشه ولی خانواده رو نمی دونم!!!!!
سانی مامی شادیسا
29 بهمن 92 17:52
مامانی ثنا جون به کمکت نیاز دارممممممممم دارم دنبال مهد میگردم میشه بیای وب شادیسا و اسم و ادرس مهد ثنا جون رو بهم بدی
ماماني
پاسخ
حتما عزیزم.
مامان رادمهر
5 اسفند 92 20:19
سلام خانومی خوبین انشالله؟ گل دختراتون خوبن؟کجایین خبری ازتون نیست نگرانتون شدم منتظر آپ کردنتونمااا
ماماني
پاسخ
سلام دوست خوبم.ممنونم.خوشحالم که دوست مهربونی مثل شما دارم که احوال پرس من ودختراست. شکر خدا.درگیری کاریم زیاد شده و فرصتم کم .برنامه مطبم بعد حدودا دو سال ونیم که به خاطر بارداری و زایمان ونوزادم تعطیل کرده بودم مجددا برقرار کردم و وقتم محدود شده ان شا الله به زودی می نویسم.
انسیه
6 اسفند 92 16:36
چه با سلیقه آدم گشنه ش میشه
ماماني
پاسخ
بفرما!
مامان زری
10 اسفند 92 23:10
زهره جونم کجایی عزیزم خیبری ازت نیست منم دیر به دیر میام نت ولی شما دیگه خیلی خیلی دیر به دیر میای ثنا جونم چه کار میکنه ؟
ماماني
پاسخ
قررربونت عزیزم.شرمنده دیگه. ان شا الله شما که به مراحل بچه داری من می رسی وقتی ارنیکاجون مدرسه بره ویکی دوتا کوچولوی دیگه هم دور برت باشن باز بهم میرسیم! شیطونی!این دخترکم شیرین شده که نگو!
سحر خواننده خاموش
11 اسفند 92 8:45
سلام مامان باسليقه.شما كه اينقدر با سليقه و هنرمندي اخه چرا اينقدر تو وبلاگت كم كاري من هرروز به اميد يه پست جديد ميام و ولي خبري نيست.
ماماني
پاسخ
سلام دوست جدیدم.لطف داری شما.ولی این کم کاری خیییلی هم بد نبوده چون باعث شده من یکی از خواننده های خاموشم رو بشناسم .ممنون که برام نظر گذاشتی . پستم رو میذارم شما هم خواننده روشن باش!
مامان رادمهر
17 اسفند 92 12:37
عزیزم وقتی نیستین به ما خیلی سخت میگذره چون بهتر از شما کسی رو نداریم که ازش سوالامونو بپرسیم آخه شما دو تا دسته گل تربیت کردین و اطلاعات زیادی دارین حالا من سوالمو میپرسم هر وقت وقت کردین جوابمو بدین ممنون رادمهر از وقتی راه افتاده خیلی فوضول شده همش میره سراغ وسایل خونه منم تا جایی که میشد خونه رو مثل مسجد کردم ولی بعضی چیزارو نمیشه کاریش کرد بعضی کاراشم که خیلی خطر ناکه میخوام بدونم این جور مواقع چه کار باید بکنم باید بش بگم نکن ، دست نزن ، برو که اگه بگمم لج میکنه و دوباره کارشو تکرار میکنه اگرم هیچی بش نگم که نمیشه شما با این کنجکاویای دخملاتون چیکار کردین؟
ماماني
پاسخ
محبت داری عزیزم .من هم خودم مرتب اطلاعات جدید کسب می کنم بخصوص در زمینه بچه ها!تربیت فرزند برام اهمیت فوق العاده ای داره و لازمه اش اینه که باید علمت در این زمینه به روز باشه. کار خوبی کردی بهتره تمام وسایلی که تمایل نداری بهشون دست بزنه رو از دسترس دور کنی و تا اونجا که ممکنه به بچه نه نگی یعنی چیزی در دسترسش نباشه که بخاطرش بهش نه بگی در این سن هیچ درس اخلاقی نمی تونی به بچه بدی بجز اینکه اون رو لجباز می کنه و این دوره گذرا رو طولانی می کنه.مگر خطرهای بزرگ که جانش رو تهدید می کنه مثل وسط خیابون رفتن یا چاقو ...که بدون عصبانیت یا توضیح اضافی قاطع ومحکم نه میگی و بچه می فهمه که اینجا دیگه یه فرقی می کنه !اگر مرتب و سر هر چیزی بهش نه گفته باشی نمی فهمه!تو این سن یکی از بهترین روشها روش حواس پرتیه یعنی بلافاصله به یه چیز دیگه حواسش رو پرت کنی تا از فکر کاری که می خواسته بکنه بیاد بیرون.صبور باش یک تا دوسال سخت ترین مرحله است چون بچه فهم کافی رو نداره وخیلی هم کنجکاوه. ومادر باید بالاترین حمایت جسمانی رو از بچه بکنه.ان شا الله همیشه سلامت باشه رادمهر نازنین خاله.
مامان رادمهر
26 اسفند 92 1:56
جواب سوالمو الان خوندم - زهره جون ممنون خیلی توضیحت کامل بود خیلیم مفید - امیدوارم بتونم صبوری کنم
ماماني
پاسخ
خواهش مي كنم عزيزم.موفق باشى.
بهار
26 فروردین 93 21:43
سلام هدیه سنیا به شما دانلود تقویم لایه باز سال 93 با عکس دلخواهتون. در صورت قرار دادن لوگوی سنیا ،سایت سنیا ویرایش عکس هارو به عهده میگیره.
مامان آرين
11 خرداد 93 15:20
واقعاً اين ذوق و سليقه ي زيباي شما تحسين برانگيزه عزيزم هميشه سلامت باشيد و شادي باشه ايشالا
ماماني
پاسخ
متشكرم دوست خوبم.لطف دارى شما.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى عسلك می باشد