ثناجونثناجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

نى نى عسلك

نازگل من

1392/11/5 15:40
نویسنده : ماماني
2,267 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین عسل من !از این دقت و توجه ات که روز به روز بالا تر میره در تعجبم!شاهکار خلقت خدا ست رشد هوشیت با این سرعت!!!!اهنگ روزمرگی رو که کند می کنم بیشتر متوجه جزئیات پنهان وجالب رفتاری ات میشم!خیلی خیلی در حیرتم که چطور می تونی در لیست شماره تلفن های گوشیم از روی نوشته فارسی کلمه مامان(مامان جان) علی(بابا) باباعلی(باباجون)زهرا(خاله) رو پیدا کنی و به من میگی اجازه میدی به مامان جان(زنگ بزنم)؟ومن متحیرانه میگم بله بفرمایید زنگ بزنید !

 

دختر نازم خیلی مودب هستی تحت هیچ عنوان اره نمی گی فقط میگی بله.اگر هم یکی از ما دست از پا خطا کنه ویه اره از دهنش در بیاد فورا مچش رو می گیری و میگی ایه (اره)نه بعیه(بعله).

اخیرا هم خواهر جون رو به اسمش خطاب می کنی و می گی "سایه"!وقتی می خواهی از فاصله دور ساره جون رو صدا بزنی این حالت تشدید میشه!!!!

اینم خریدهای منه مامانی!

 وای!دلم برای این پاستیله لک زده!

اخ جونم پاستیل ابی!!!(حالا این پاستیل ابی هم برای خودش حکایتی داره! )

 اقا اون خرید های منه . 

 انتخاب میوه

کدوم شیرینی خوشمزه تره؟ 

 

 

یه کار جالب دیگه هم که می کنی اینه که تشکر می کنی اون هم خیلی بجا.هر کسی برات کاری انجام بده بلافاصله میگی :ممنونم.تشویقنمی دونی چقدر کیف میکنم از اینکه همیشه حواست هست وامکان نداره یادت بره تشکر کردنت.

البته این از دوتا خلق نیکو رو از مهد یاد گرفتی و من در مورد اموزش این دو دخیل نبودم.(همین جا مراتب سپاس وقدردانی خودم رو به مربی مهدت نداجون اعلام میدارم!چشمک)تازه من بد اموزی هم برات دارم چون مرتب اره از دهنم در میاد و تو نقل ونباتم دچار دوگانگی شدی یه دفعه وسط بعله ات یه ایه هم میگی!نیشخند

چند روز پیش که دوتا خواهر باهم حموم بودین و تو زودتر اومدی بیرون وبدو بدو اومدی تو اتاق خواهر واز این فرصت طلایی بدست امده خیلی خوشحال بودی !و ذوق زده کلیه وسایل خواهر رو بررسی کردی!

مامانی به نظرت چرا خواهرجون عروسکهارو گذاشته اینجا؟

 

 خب الان بهترین کار تو فرصت باقیمانده چیه؟

 اهان !خوابیدن تو تخت ساره می چسبه!

هنوز هم فرصت دارم!ببینم این بالا چه خبره! 

 مامان فقط دارم می بینم ساره جون مشقاشو نوشته!

 خونه عروسکی خواهر رو هم باید یه کم مرتب کنم! 

مشکلیه!ابرو 

 در نهایت وضعیت اتاق خواهر که روحش هم هنوز بیخبره!وای از حموم بیاد چی میشه!استرس

 البته طی اموزشهای متوالی اخیرا هر وقت می خوای وارد اتاق خواهر بشی در می زنی ومیگی اجازه ی خواهر؟و خواهر جون هم با هماهنگی های قبلی که با من کرده تا این اموزش در تو پایدار بمونه با لبخندلبخند میگه: بفرمایید.

ولی پشت سرت یواشکی با التماس کلافهاز من می خواد که ببرمت بیرون ومن با ترفند حواس پرتی میارمت بیرون.و الان دیگه اگر خواهر هم اجازه نده قبول می کنی که وارد اتاقش نشی و دیگه از گریه زاریت پشت در اتاق ساره جون خبری نیست!اوه

بابایی با خواهرجون می خواستن نمازشون رو بخونن .بابا بهت گفت :ثناجون بیا پیش ما نمازت رو بخون.ثنا:باسه(باشه)بعدش زود دویدی رفتی دو دستشویی و استینت رو بالا زدی !ما همین جور متحیر نگاه می کردیم که می خوای چکار کنی؟دیدیم ادای وضو گرفتن رو در میاریتعجب و صدای شر شر اب رو هم تقلیدمی کنی!چشمک

بعضی وقتها که روی تخت خواب مامان وبابا خوابت میبره سرت رو می گذاری روی چوب پایین تخت و می خوابی !ابرو  حالا چرا اونجا رو بجای بالش انتخاب می کنی الله واعلم!متفکر

 

 

شلوارت رو از توی کمد اوردی و به پای مامان قد میگیری ومیگی اندازته!مامانینیشخند

 

یه بار مامانی ضمن اموزشهای نشستن روی لگن لباسهای عروسکت و پوشکش رو دراورد وعروسک رو گذاشت روی لگن عروسکی و به شما نقلی طلا گفت که نی نی هم نشسته که پی پی کنه !از اون موقع به بعد کلیه نی نی هات لخت مادرزاد توی خونه می چرخن!نگران

هر چقدر هم که مامان دوباره اون عروسک رو پوشک می کنه ولباس تنش می کنه می بینه دو دقیقه بعد عروسک عریان شده!وسط اتاقه!نیشخند

اینجا هم با هر چقدر اسباب بازی که می تونستی تو بغلت بگیری خوابت برده! البته اون نی نی کذایی هم تو بغلته!ابرو

 

 

یه اهنگی هست که میگه "من با تو مشکل ندارم تو شکرخانوممی             محاله با تو بلرزه دلم حتی یه کمی"ساره جون به بابا میگه میشه این اهنگ رو بریزی روی فلاش برای من؟بابا می پرسه:برای چی می خوای؟ساره بلا هم میگه:می خوام بدم به شوهرم!!!!!!!!! !نیشخند

بعد به من میگه مامان تو خوشحالی؟من میگم:چطور؟میگه چون مثل اینه که بابا داره این اهنگ رو برای تو می خونه!تعجب

 

 اخیرا CDاموزش بدو تولد تا پنج سالگی رو تبلیغ می کنن با این عنوان که اگه تربیت بچه تون براتون مهمه!!!حتما این CDرو بخرین!ساره جون میگه مامان میشه اینو بخری واسه ی تربیت ثنا؟بعد اگه خوب جواب داد بدیش به من برای تربیت بچه ام!!!!!نیشخند

 

مدرسه ساره جون ایام محرم. مراسم شله زرد پزون.

گردهمایی دوستهای خواهر.

مامان جون شما هم نظری داری بگو! 

 

 

 

قبول باشه دختر مثل گلم.

 

 یه روز که تصمیم گرفتی مراسم مسواک زدن رو خودت اجرا کنی!به تقلید از ما!!!!

و اولین کارت هم این بود که جعبه اسباب بازی ات رو بعنوان چهار پایه انتخاب کنی!

 حالا یه کمی اب باید بخورم!

حالا  دیگه اینه رو بی خیال!دندون های عقب باید درست مسواک بخورن!

(قفل در کابینت ها که طی یک زورازمایی از گردونه خارج شدن!)

 

 لباس مامان جان یه گوشه اش چاک داشت به مامان جان میگی :لباست خلابه(خرابه)؟نیشخند

 خیییلی شیرینی نازگلم!خییییییلی!ماچ

 

پسندها (1)

نظرات (21)

مامان نگار
18 اسفند 92 9:17
عاشق عکس نهایی اتاق ساره هستم
ماماني
پاسخ
(این جواب ساره بود به شما خاله مهررررررربون!)
یاسمن مامان ترمه
18 اسفند 92 12:32
افرین به تو ثنا خانمی که روز به روز داری خانوم تر میشی
ماماني
پاسخ
ممنونم.(از همون "ممنونم"ها که به مامانم میگم ها!!!!!)
سانی مامی شادیسا
19 اسفند 92 14:13
عزیز دلمممممممممممممم هزار ماشالله به این دخترهای ناز ثنا جون چقدر بامزه تر شده . معلومه که مهد روش خیلی تاثیرهای مثبت و خوبی گذاشته. اون کارش که لباس عروسکاش رو در میاره خیلی باحاله.. یه عالمه خندیدم.... ساره هم که ماشالله خانم بود خانمتر شده. بهش بگو ای دختر شیطون از حالا داری آهنگ برای شوهر آینده ات سلکت میکنی؟؟؟؟
ماماني
پاسخ
قررررربونت! نمی دونی تو مهد واسه ی خودش حسابی بروبیا داره فینگیلی مامان!
مامان زری
19 اسفند 92 20:48
وایییییییییی کلی خندیدم وقتی اتاق خواهرت رو اینجوری دیدم بیچاره ساره جون کاش از قیافه ساره جون وقتی با اتاقش رو برو شد هم عکس مینداختی ثنا گلی خیلی خیلی وروجک شدی ولی البته یه وروجک مودب راستی زهره جون این سرهمی های خوشتل خوشتل رو از کجا میخری؟ منم خیلی دوست دارم برای ارنیکا بخرم ولی پیدا نمیکنم خصوصی هم داری گلم
ماماني
پاسخ
ساره اتاقش رو اون شکلی ندید!خدا مامانش رو براش نگه داره!!!!! سرهمی ها برند mothercare هستن .نمایندگی این برند در اکثر کشورها هست البته بجز ایران.من از دبی و مسکو خریدم.تو تهران هم گاه گداری خیابون ولی عصر یا بهار پیدا میشن ولی طرح هاشون اصلا قشنگ نیست که هیچ قیمت خون باباشون هم میدن!!!! توی نظرات دوستان گفتم ولی باز هم میام پیشت.
مامان رادمهر
20 اسفند 92 13:18
چه سفر باحالی چه جاده ی برفی رویایی به نظر من سفر تو زمستون اونم با وسیله شخصی وقتی همه جارو تا چشم کار میکنه برف پوشیده باشه خیلی دیدنی میشه البته با تجهیزات کامل چون خطریم هست دیگه عکسا و کارای ثنا گلیم که مثل همیشه جالب و بامزه بود از طرف من دو تا ماچ محکم بکندیش
ماماني
پاسخ
حتما همین طوره! قرررربونت.
مامان سونیا
27 اسفند 92 22:58
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
ماماني
پاسخ
ممنون .عيد شما هم مبارك باشه.
✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿
28 اسفند 92 23:11
مناسبتها را بهانه ای کنیم تا از آنان که دوستشان داریم یادی کنیم . سال نو مبارک ...
ماماني
پاسخ
سال نو شما هم مبارك.
مامان خمبل و فنقول
29 اسفند 92 5:45
چه آبجی های باحالی لینک شدید دوستم
مامان رادمهر
1 فروردین 93 2:24
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . .
ماماني
پاسخ
سال پرخير وبركتى در پيش داشته باشيد وايام به كام.
عشق مشکی یواش
1 فروردین 93 9:29
سلام عیدتون مبارک
ماماني
پاسخ
سلام سال نو شما مبارك.ممنون از سر زدنتون به وب من.
الى
4 فروردین 93 14:51
سلام وبلاگ زيبايى داريد و من همه وبلاگو خوندم ميخواستم بپرسم ساره جون كدام مدرسه مي رود و ايا راضى هستيد من هم به دنبال مدرسه براى دخترم هستم خوشحال ميشم به ما هم سر بزنيد
ماماني
پاسخ
سلام .ممنونم .لطف داريد.ادرسي از وبت برام نگذاشتى. اگر دوباره پيشم ميايي ادرست رو بگذار تا بتونم جواب سوالت رو راحتتر بدم.
مامی آنا
8 فروردین 93 2:47
سلام من خیلی وقته وب دخملتون را میخونم ولی این اولین باره که نظر میذارم.خواستم بگم دختر های شیرین و نازی دارین هزار ماشااله و خودتون هم خیلی با سلیقه هستین
ماماني
پاسخ
سلام خوشحال شدم كه برام نظر گذاشتين دوستم.و خوشحالتر اگر باز هم ياد وب من بكنيد. لطف داري عزيزم.
عشق مشکی یواش
19 فروردین 93 15:12
سلام چرا مطلب جدید نمیزنید
ماماني
پاسخ
سلام. ایشالا همین روزها میذارم.
مامان نگار
20 فروردین 93 11:50
طفلکی اتاق ساره جشن فـــرخنده فـــرودیـن است / روز بازار گـــل و نسرین است . . . نوروز فرخنده باد . . . عزیزم منم به روزم. منتظرتم
ماماني
پاسخ
سال نو مبارک باشه برای شما و خانواده محترمت. حتما میام.
پریسا پ
22 فروردین 93 14:51
سلام ماشااللله دخترای زیبایی دارین خدا حفظشون کنه از وبلاگ سارینا دختر عمه ادرستونو پیدا کردم اجازه هست لینکتون کنم؟
ماماني
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم.خواهش می کنم . شما هم با افتخار لینک شدید.
الى
23 فروردین 93 1:25
سلام ادرس و دوباره گذاشتم حدس ميزنم ساره جون كدام مدرسه ميره ايا راضى هستين نام مدرسه تك....... بايد باشه درسته خوشحال ميشم به ما سر بزنيد
ماماني
پاسخ
سلام. بله درست حدس زدی.از کجا اشنایی دارین؟ از نوع سیستم مدرسه خیلی راضی هستم. حتما.شما هم لینک شدین دوست خوبم.
عشق مشکی یواش
25 فروردین 93 7:27
سلام تولدم مبارک اخه امروز تولدمه
ماماني
پاسخ
سلاااام.تولدت مبارک باشه.ایشالا صد وبیست سالگیت.
عشق مشکی یواش
28 فروردین 93 7:14
سلام ممنون شما پیام منو زدید و بهم تبریک گفتین کاری که خیلی از وبها نکردند الاهی زری قربونتون بشه
ماماني
پاسخ
سلام دوستم.خوشحالم از خوشحالي تو. خدا نكنه.
پریسا پ
31 فروردین 93 0:43
سلامممم مامانیییی روزت مبارکککک بوس برای ثنا و ساره عزیزم
ماماني
پاسخ
سلام.روز شما هم مبارك.قرررررربونت.
مامان سونیا
31 فروردین 93 10:37
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است روزت مبارک بانو
ماماني
پاسخ
روز شما هم مبارك.بسيار زيبا بود.
مامان خمبل و فنقول
2 اردیبهشت 93 0:47
حرف ساره در مورد cd تربیتی بچه ها خیلی جالب بود
ماماني
پاسخ
از این اینده نگری ها زیاد داره دخترمون !
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى عسلك می باشد