ثناجونثناجون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

نى نى عسلك

دبی92

1392/11/30 19:37
نویسنده : ماماني
2,134 بازدید
اشتراک گذاری

 

اوایل بهمن ماه سه روزی رفتیم دبی.خییییلی به شما دوتا ناناز من خوش گذشت.

فرودگاه امام که رسیدیم خواب بودی خوشبختانه.و من خوشحال که موقع پرواز هم حتما خوابی!ولی زهی خیال باطل!بیدار شدی واصرار که بیای تو بغل من بخوابی .دوباره مشکل کمربند بستن داشتی .همین طوری که تو خواب وبیداری بودی سعی می کردی کمربند رو از خودت دورکنی و می گفتی مامانی این نه!! اخرسر هم مجبور شدم کمربندت رو باز کنم تا خوابت عمیق بشه دوباره ببندم.....نمی دونم چرا ما همیشه داریم کلی پول بلیط صندلی واست میدیم!سوال

فرودگاه امام.

ساره جون ساعت چهار صبح در حال دیدن cd کارتون پاندا کونگ فو کار 350!نیشخند(البته الان تا شماره 16 تو بازاره)

  

 ساره مامان؟

میگن هوش وحواس ادم رو می بره منظورشون همین کارتونه بوده!نیشخند

 

 لابی هتل.بدو ورود.

کارکنان هتل حساب کار دستشون اومد که حواسشون به شیطنت های این دوتا شیطون بلا باید باشه!

 

 اماده برای پریدن تو بغل بابا!

 اینم گواهی اینکه میگم خیلی دختر مرتبی هستی!ماچ

 بابا بیام ببل!(بغل)

ما پیروزیم! 

و باز هم ما پیروزیم!!!

 

اینجا نتیجه راهنمایی مامان به ساره در مورد مواظبت از پوست صورتش!!!!نیشخند

رفتیم خرید.

این بار با دوست پسر عرب!

این اقاپسر علاقه عجیبی به تو داشت.هر جا می رفتی ولت نمی کرد اینجا هم که سوار ماشین شدی (تو فروشگاه اسباب بازی فروشی)اومد ونشست کنارت!!!!حالا ماشین بغلی خالی بودها! 

 هر چقدر هم که پرستار این شازده می خواست از تو دورش کنه موفق نمیشد.یه دفعه پسر کوچولو شروع به مشت و لگد زدن به پرستار بیچاره کردکه چرا من رو از دوستم دور می کنی!نگران

ببین عاشقی چکار می کنه!چشمک

مامانی باید مواظب دوست ناباب باشی!نیشخند

 مامان جووون ببین چی پیدا کردم!

 ثنا:همش مال منه باسه مامانی؟

مامان:نه عزیزم.ما یه نی نی خریدیم(عروسک توی بغلت که انتخاب کرده بودی).دیگه نمی تونیم نی نی دیگه ای بخریم!

ثنا:بعدا بخریم باسه(باشه)؟؟؟

فدای تو دختر گلم بشم که زود قبول می کنی و در عین حال حرف خودت رو هم زمین نمی اندازی!ای سیاستمدار ناقلا!

 

با دوستتبا اینکه اختلاف زبان داشتید مسابقه گذاشتید.

در یک لحظه دیدیم نیستی استرسقلبم از جا کنده شد .این فروشگاه اسباب بازی اون قدر بزرگ بود که نمیشد راحت پیدات کرد قرار شد بابا دم در ورودی بایسته که یه وقت بیرون نری و من و ساره هم دنبالت بگردیم .نگران

بعد از یه کم گشتن کنار گروه نوازنده پیدات کردیم که داشتن برای بچه ها تو فروشگاه طبل می زدن!

 

مامانی میشد همه این ابنباتها برای من باشه!!!(ارزویی که ساره موقع گرفتن این عکس به مامان میگه)

کجا؟

انتخاب یه جای مناسب!!!!برای پی پی کردن!!!!!نیشخند

چیپس ها رو ریختیم تو نایلون توی دستت تا راحتتر بخوری.

مامانی بیا تو هم بخور.

 Aquaventure.

یکی از پارک های ابی دبی و از بزرگترین پارک های ابی جهان.

قسمت کودکان.

ناناز من یه کمی سرماخورده وحال ندار یودی و خودت هم اصلا تمایلی برای توی اب اومدن از خودت نشون نمی دادی.

هر چقدر هم خواهر جون نازت رو می کشید که بیا بازی!می گفتی:نه.

 

موش اب کشیده من.

 نجات غریق های هرکولی.

 بالاخره مامان مایوت رو تنت کرد واوردت تو اب.(البته این قسمت ابش گرم بود و مخصوص نی نی ها)ولی باز هم اصلا دوست نداشتی خیس بشی و یه کم که مایوت خیس شد به مامانی گفتی دوس ندارم اینو بکن! مامان مجبور شد مایوت رو عوض کنه و یکی دیگه تنت کنه تا همچنان مایوت خشک بمونه!ابرو

 سرسره ابی با شیب خیلی تند و ارتفاع خیلی بلنداسترس (نزدیک چهار طبقه ارتفاع داشتنیشخند) که بالاخره مامان تمام شجاعتش رو جمع کرد تا تونست ازش سر بخوره!اوه

ساحل و در کنار اب دریا فقط خواستی که اب رو با پاهات یه تستی بکنی! 

 و ساره جون شن بازی رو ترجیح داد!

 حتی حوصله همراهی با خواهرجون برای شن بازی رو نداشتی.

 

 

 کالسکه دوقلوی خیلی خوشگل که متفاوت با کالسکه های دوقلو بودمال یه امریکایی با چهار تا بچه پسر با اختلاف سنی کم .البته نی نی های توش خییییلی خوشگل تر بودن!!!!

 

 بعد از پارک ابی رفتیم اکواریم اتلانتیس .

 معماری این اکواریم با توجه به شهر افسانه ایی اتلانتیس که در اعماق ابها جای دارد انجام شده است.

 و جای خوبی برای استراحت!!

 

 

دختر شجاع من.بغل

ستاره دریایی که متصدی اونجا به هر بازدیدکننده ای پیشنهاد میداد که به دست بگیره وهمه اکراه داشتن در واقع می ترسیدن ولی ساره جون با شجاعت تمام ستاره رو برداشت.

بیشتر از دو دقیقه نمیشد ستاره رو بیرون اب نگه داشت.

 

 

 و خلبان ما.

 و هر چی هم می گفتیم بشین رو صندلیت .خلبان که از جاش پا نمیشه !فایده نداشت.

 هر جا می رفتی کلی دوست پیدا می کردی خوشگلم.

Marina beach.

کارهای شنی زیبا کنار دریا .

 

ساره جون یه روز کامل رو تنهایی در kidzania گذروند.یه جای جالب برای اشنایی با مشاغل مختلف به صورت عملی .یه هواپیما . یه ارایشگاه و رستوران و مطب دکتر و بیمارستان با اتاقی که بچه به دنیا می اید و فروشگاه و اداره پست و....همه در مقیاس مینیاتوری  و در اندازه بچه ها ست که  تمام مشاغل مرتبط رو بچه اونجا تست می کنه.ساره جون هم یه پیتزا پخته بود ویه بچه به دنیا اورده بودنیشخندوخلبان هواپیما شده بود و ....با کلی دوست انگلیسی زبان که با نهایت سعی اش با اونها ارتباط برقرار کرده بود .تشویق

ساره نازم به وجود دختری با اعتماد به نفس تو افتخار می کنم.بغل

بابا داره توصیه های لازم رو قبل از ورودت به مجموعه بهت میگه.

 

شیرینی های زندگیم عاشقتونم همیشه.

پسندها (3)

نظرات (7)

سانی مامی شادیسا
1 اردیبهشت 93 10:41
همیشه به گردش و سفر خدا رو شکر بهتون خوش گذشته عزیزم عکسا مثل همیشه عالی بودن
ماماني
پاسخ
ممنونم دوستم.
مامان خمبل و فنقول
2 اردیبهشت 93 0:45
چه سفرنامه ی کاملی احساس کردم یه سر رفتم دبی و برگشتم
ماماني
پاسخ
بدون خرج!
سحر خواننده خاموش
2 اردیبهشت 93 9:08
سلام زهره جوون افرين كه دختر هاي به اين با ادبي و باهوش تربيت كردي از عكس ها اين طور معلومه كه بهتون حسابي خوش گذشته بوس بو س واسه ثنا گلي و ساره خوشگل خودم
ماماني
پاسخ
به به سلام سحرجون.متشکرم. جای شما خالی. ممنون که دوباره برام نظر گذاشتی.
الى
4 اردیبهشت 93 3:19
سلام عالى بود و خدارو شكر كه خوش گذشته لطفا زود زود اپ كنيد
ماماني
پاسخ
سلام دوست خوبم.ممنونم. چشم.سعی خودمو می کنم.
مامان دینا
5 اردیبهشت 93 13:04
سلام سال نو شما هم مبارک همیشه به سفر معلومه که حسابی در کنار گل دخترها بهتون خوش گذشته خیلی خوبه که ساره جون اینقدر شهامت و البته اعتماد به نفس داره .ثنا نقلی هم که مثل همیشه شیرین و خوردنی
ماماني
پاسخ
ممنونم. دوست خوبم.
مامان
7 اردیبهشت 93 2:37
ماماني
پاسخ
محمدرهام ومامان سمانه
15 اردیبهشت 93 10:10
همیشه به گردش وسفر خانم دکتر یه سوال؟؟نکنه کار طراحی ودوخت لباسها هم از خودته؟؟ آفرین به ساره شجاع،آفرین به اون شازده که ثنا خانم رو گلچین کرده عکسها عالی بود
ماماني
پاسخ
ممنون عزيزم. خب من خياطى بلد هستم و خيلي وقت قبل هر از گاهي براي خودم وساره جون لباسى طراحى مى كردم ومى دوختم.ولى مدتهاست ديگه فرصت براى خياطى ندارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى عسلك می باشد