ثناجونثناجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

نى نى عسلك

نظرات (14)

مامان کبری و دخترعمو مهشاد
20 آذر 93 17:35
سلام. وبلاگ زیبایی دارین. به ماهم سر بزنین. اگه دوست داشتین ما رو لینک کنین.
ماماني
پاسخ
سلام.دوست جديدم.باشه.خوشحال ميشم.
مامان آیدا وآرمان
27 آذر 93 0:56
سلام مادر نمونه هنرمند وفعال وب زیبایی داری وگل دخترهای قشنگی خدا حفظشون کنه .اگه افتخار میدید لینکتون کنم.
ماماني
پاسخ
سلام.خوشحال ميشم دوست جديدم.
مامان آریانا پرنسس مبارز
28 آذر 93 23:03
سلام ..تصادفی (وبلاگ کودک من) وبلاگتون را دیدم ... خدا فرشته های نازتون را حفظ کنه از نحوه نگارشتون معلومه که مادر دانا ومدیری هستید خدا شمارا هم برای خانوادتون نگه داره و همیشه درکنار هم شاد باشید وسلامت
ماماني
پاسخ
سلام خوشحالم از اشناييتون.ممنون .لطف دارين شما.
مامان حديث
6 دی 93 20:49
سلام من حديثم تو جشنواره ي ني ني وبلاگ شركت كردم ميشه بهم راي بدين؟؟؟ كافيه65 رو به1000891010 بفرستين يه عالــــــــــــــــــــمه ممنون اگه تونستين به آشناهاتونم بگين به مام سربزنين
مامان رادمهر
10 دی 93 11:20
تولد ساره جون مبارك ايشالله هميشه لب و دلش پر از خنده باشه. ماماني واقعاً شما نمونه ايي هم باسليقه ايي هم هنرمند خوشبحال گل دخترا
لعیا
15 دی 93 12:16
نیستی چند وقته.چرا؟
ماماني
پاسخ
والا لعیاجون مشغولیاتم خیلی زیاد شده!ولی دارم سعی می کنم وقت خالی گیر بیارم!
هنرمند
18 دی 93 16:46
صدای بال و پر جبرئیل می آید شب است و ماه به آغوش ایل می آید لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد که ساقی از طرف سلسبیل می آید لباس خاطره را از حریر عشق بدوز حلیمه! نزد تو فردی اصیل می آید نگاه آمنه از این به بعد می خندد چرا که معجزه ای بی بدیل می آید میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد
مینا مامی پویان
24 بهمن 93 2:56
سلام مامانی جون. هزار ماشالله دسته گلای نازی دارید. عکساتون رو دیدم و حسابی لذت بردم. انشالله که همیشه شاد و سلامت باشید. با اجازتون من لینکتون کردم اگر موافق بودین به وبلاگ من و پسرم سر بزنید و اطلاع بدین که رمز رو خدمتتون بدم. ببوسین دخترای ناز و باهوشتون رو.
مینا مامی پویان
5 فروردین 94 12:37
سلام. سال نو مبارک. انشالله سال خوبی براتون باشه سرشار از سلامتی و شادی. ماشاالله به سنا جون هنرمند. چقدر کلاس خوبی که کل خانواده توش شرکت کردن و بچه ها حسابی لذت بردن. به ماهم سر بزنید تو وبلاگ پسملیاش. خوشحال میشم
انسیه
2 اردیبهشت 94 14:46
سلام ثنا گیگیلی وااااای چقدر دلم برات تنگ شده بود خاله مممممماچ بچه داری حسابی درگیرم کرده شرمندم ولی ایشالا دیگه تند تند بهت سرمیزنم
مامانِ خمبل و فنقول
22 اردیبهشت 94 10:43
4 سالگی ثناجون مبااااااااااااااارک
ماماني
پاسخ
مامان
18 تیر 94 11:02
سلام عزیزم ساره جونی و ثنا جون خوبن؟ چرا نمیاین دیگه با عکسا و خبرای جدید دلمون تنگتونه.............
ماماني
پاسخ
قربونت عزيزم. در اينستاگرام مى تونى همراه ما باشى. خوشحال ميشم.DR.ZOHREHMORTAZAVI
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى عسلك می باشد