ثناجونثناجون، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

نى نى عسلك

روز دختر مبارك

1392/6/16 14:05
نویسنده : ماماني
1,376 بازدید
اشتراک گذاری

عروسكهاى من !دلبركان من !روزتون مبارك.خدارو به عدد ستاره هاى اسمان ،خدارو به عدد شنهاى روى زمين،خدارو به عدد شكوفه هاى بهاركه هردو گل بهاريم در اين فصل زيبا به ما هديه داده شدن ،شكر مى كنم برای وجود نازنین وپربرکت شما دوتا دختر محبوبم .دوتا دختر سالم وشاد .دوتا دختر شيرين زبون .دوتادختر مهرررررربون وپر از احساس .دوووووووتا دختر که از همه کس برام عزیزترن البته اقای پدر هم!قلب

این هم کیک جشن روز دختر!چون نمی خواستم عکس ساره جون رو از بودن درکنار ثناجون پاک کنم(اخه حجاب نداشت)فقط عکس کیک رو گذاشتم!

همیشه در کنار هم یار ویاور هم پشت وپناه هم دوست ودوستدار هم باشین!و لحظه لحظه عمرتون در سایه الطاف حق تعالی!مامان وبابا عاشقتونن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا مو فرفری
15 مهر 92 14:16
سلام دوست گلم این روزا زیاد وقت نمی کنم بیام نت حتی عکس های سفر رو هم کم کم می گذاشتم چون وقت نمی کردم تعداد پیام دوستان هم زیاده و کم کم دارم به همه سر می زنم بابت تاخیر معذرت می خوام .همیشه به یادتون هستم


سلام دوست مهربونم.ممنون كه به يادمون بودى.
مامان رادمهر
18 مهر 92 11:37
سلام فرشته های خیلی ناز و دوست داشتنیی دارین انشالله سالم باشن و صالح بشن
چقدر خوبه که شما تو این روزگار بی قید و بند دغدغتون حجاب و دین و ایمان دسته گلتونه انشالله موفق باشین
اگه اجازه تبادل لینک میدین بم خبر بدین خیلی خوشحال میشم باتون دوست بشم و از تجربه هاتون استفاده کنم.
راستی بابت حضورتون تو وبم و راهنماییتونم ممنون
بوس واسه ثنا عسلی و ساره خانومی


سلام لطف دارى عزيزم.اگه خدا بخواد.
خدارو شكر مى كنم كه دخترم خودش مقيد به حفظ حجابه ومن فقط راهنماييش مى كنم .
خوشحال ميشم دوست خوبم از تجربه هاى هم استفاده كنيم.
یثنا
20 مهر 92 21:33
سلام عزیزم ممنون که به من سرزدی
هزار مشالله به دخترای گلتون
البته که مایل به تبادل لینک باشمای مهربون هستم
واما یسنا یه اسم مسیحی هست ولی یثنا یه اسم عربیه که به معنای کسی ست که خدارا ستایش میکند


سلام دوستم.متشكرم به سؤالم جواب دادى.شما جزء دوستان خوب من قرار دارين از اين لحظه!
مامان نگار
21 مهر 92 10:47
روز دخملا گل مبارک باشه
اینم از طرف من برای ساره خانوم و ثنا عسل:



ممنون مامانى نگار گلى.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى عسلك می باشد