ثناجونثناجون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

نى نى عسلك

ثنا جون تولد ١٩ماهگيت مبارك!

1391/9/22 17:53
نویسنده : ماماني
807 بازدید
اشتراک گذاری
فرشته من نوزده ماه گذشت از اون موقعي كه بالهاتو پيش خدا گذاشتي واومدي نشستي تو قلب مامان وبابا . هرروز كه مي گذره خدارو شكر مي كنم كه مارو قابل دونست يه همچين عسلكى به ما داد.همون طور كه نه سال پيش هم به من وبابايي يه قند عسل داد. نانازم كلى واسه عكس خودت رو ديوار ذوق مى كنى , خودت كاپشنو وكلاهتو ميارى بريم دد.فرهنگ لغاتت در سه كلمه خلاصه ميشه :مامان بابا دد. وقتي چيزي مي خواي ميگي "مامان بابا دد" وقتي مي خواي بغل بشي ميگي "مامان بابا دد" وقتي ناراحتي وميخواد اشكهات ازگوشه چشماي قشنگت سرازير بشه ميگي"مامان بابا دد"خلاصه اين سه كلمه خيلي كارتو راه انداخته عسلي.تازه خيلي كاراهم مي توني انجام بدي كفشاتو مي زاري تو جاكفشي ,پوشك مياري و بازش مي كني بعد هم مي شيني توش و دنبال چسبش مي گردي تا ببندي فكر كنم چند وقت ديگه خودتو از پوشك بگيري!!!!خلاصه كلى دل مامان وبابا رو بردي با اين شيرين كاريهات عروسك ملوسم. 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 23:18
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى عسلك می باشد