ثناجونثناجون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

نى نى عسلك

از شیرین زبونی هات

1393/5/13 15:34
نویسنده : ماماني
1,607 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یه اسباب کشی پر وپیمون دوباره مامان برات می نویسه دلبندم:

عزيز دلم!چقدر شيرينى!هر حرفى از دهنت بيرون مياد دلم مى خواد بخورمت بس كه شيرين حرف مى زنىبوس!بسيار دقيق هستى وبه جزييات خيلى توجه مى كنى و اين خيلى برام جالبه!بغل

                                            

توجه ات به يادگيرى انگليسى لذت بخشه!چند روز پيش چند تا كارت حيوانات رو براى من اوردى واز من پرسيدى:what is this?و من هم اين طورىتعجبمونده بودم!!!!فكر نمى كردم به اين زودى سوال رو تو بپرسى!!!

و حالا هم what is your name?وhow old are you?رو از همه سوال مىكنى !بوسقربون اون صدای قشنگت که اینقدر شنیدنیه!                                                                                                                                                                                         

                                                               

با اسباب بازی هایی که عمو محمد وباباجون زحمت کشیدن برات اوردن بازی می کنی.       

                

نازنین خوش اخلاقم.لبخند های بعد از روز تولد!چشمک

             

از بین اسباب بازی هایی که کادوی تولد گرفتی به این انگری برد کنترل دار خیییلی علاقه داری و هر جایی میری با خودت میبری .ممنونم حسین جون با کادوی قشنگت.

                                

 

مامانى دلت درد مى كنه؟من:نهههه!مامانى پات درد مى كنه؟من هم از همه جا بى خبر:نهههه!بعد اومدى نشستى روي پاهاى من ومحكم خودتو از پشت كوبوندى تو دلم!من هم:آآآخ! ثنا:مامانى حالا دلت درد مى كنه؟من:آرررررره! فورا وسايل دكتربازيت رو ميارى وميگى:عزيزم كجات درد ميكنه؟ من دكترتم!و گوشي مى ذارى رو دلم!من:تعجب!)اين دكترتم گفتنت منو كشته!!!)

بعد از اینکه کشف کردی توی صندلی اتاق بابایی چه چیزایی پیدا میشه تصمیم گرفتی یه جا واسه ی خودت باز کنی!وروجک مامان!

                       

چقدر فوق العاده.

                        

 

دختر فوق العاده مهربونی هستی:

چند روز پیش خواهرجون که بابت مسئله ای ناراحت بود وگریه می کرد نشستی کنارش و گفتی گریه نکن من دوست دارم .گلهای لباسمو ببین چقدر قشنگن!(روش حواس پرتی که ما هم گاهی برای خودت استفاده می کنیم رو تحویل ساره جون میدادیخندهخوب شاگردی بودی خووووب)

ساره جون وسط اتاق خوابش برده بود رفتی و پتوی خواهر رو به چه زحمتی ازروی تختش کشیدی و اوردی و انداختی روش. من نیمیخوام خواهر سرما بخوره!

عاشق راه رفتن روی لبه ها!!!و چه متعادل!تشویق

                      

منتظریم در باز بشه و بریم خونه عمه!

                    

ما رو با کلمه شما خطاب قرار میدی:مامان شما بیا!شما می بیای با من بازی کنی.....ملوس مودبم!

یعنی این دست کیه از تو کارتون بیرون اومده؟متفکر

                   

من اینجا بودم!!چشمک

                  

 

                 

اولین بار استفاده از رژلب .بعد از اینکه رژ رو به لبت زدی اومدی پیش من و گفتی:مامانی چقد خوشگل شدما!

و البته به دنبالش اولین بار استفاده از شیرپاکن!چون غیر از لبت جاهای دیگه از صورتت هم خوشگل شده بودن!

                                      

ساره:من می خوام ناهار بخورم هورررررا!

ثنا:من هیچی نمی خوام هوررررررا!خندونک

وقتی بغلت میکنم و محکم به خودم فشارت میدم میگی مامانی منو بخور!من هم با سروصدا شروع میکنم به خوردنت!اون وقته که میگی:دیگه تموم شدم!دیگه ثنا نداری!!!!مامان:نههههههه!من ثنا می خوام!!!

اون وقت مجبورم هرچی خوردم رو بزارم سرجاش!چشمککه دوباره یه ثنا خوشگل داشته باشم!

 

بعضی وقتها هم بین دوتا بالش می خوابی و میگی من ساندویچم!من ساندویچ همبرگرم!مامان بیا ساندویچتو بخور!!!!خندونک

در حال تاکردن روسری خواهرجون.

                                               

 

الان هم که دیگه احساس می کنی اونقدر بزرگ شدی که بری مدرسه مرتب دستتو بالا میبری ومیگی من دیگه بزرگ شدم حالا من رو میبری مدرسه پیش ساره!

                                                                                                                                                                                         

                                    

اگه تونستی منو پیدا کنی!متفکر

                 

 

 به دستمال میگی سمبال!خنده

و بالاخره به ارزوت رسيدى!جويدن ادامس!

هميشه دلت مى خواست ادامس بخورى ولى من از ترس اينكه مبادا قورتش بدى بهت نمى دادم هرازگاهى با يه تكه ادامس كوچيك امتحانت مى كردم ببينم مى تونى ادامس جويده شده رو تو دهنت نگه دارى يا نه!ولى وقتى ازت مى خواستم ادامستو بهم نشون بدى ديگه تو دهنت وجود نداشت و تشريف برده بود تو دلت!

یه بار هم اومدی به مامان گفتی:همه ی ادامس های YELLOWرفته تو دلم مامانیدلخور!و جعبه خالیشو نشونم دادی!ترسو

تا اينكه چند روز پيش كه از م ادامس خواستى با توصيه هاى اكيد بهت دادم ومنتظر موندم!كه به مامانى اومدى گفتى:من ادامسمو قورت ندادمااااا!گذاشتمش تو بشقاب!و.....بععععله موفق شدى نانازم.                                                                                   

                           

و در خواب ناز  و  مثل یه فرشته!

فرشته اسمانی من دوستت دارم!

                       

 

پسندها (7)

نظرات (17)

مامان خدیجه
8 مهر 93 11:40
عزیزم حسابی اتاقت را بهم ریختی بوس بوس
مامان الهام
9 مهر 93 15:42
چه عکسای خوشگلی چه دختر خوشگل و نازی
مامان رادمهر
10 مهر 93 8:26
چقدر شیرینی دختر ناز
مامان زری
13 مهر 93 1:58
سلام ثنای نازم خوبی گلم؟ وقتی دیدم پست جدید گذاشتی خیلی خوشحال شدم گلم بهت تبریک میگم که انگلیسی رو به این سرعت یاد گرفتی
محمدرهام ومامان سمانه
13 مهر 93 12:23
نشانم ده صراط روشنم را / خودم را، باورم را، بودنم را خداوندا من از نسل خلیلم / به قربانگاه می آرم «منم» را قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک
محمدرهام ومامان سمانه
13 مهر 93 12:23
عزیزم رژلبشو ببین خوشگل وخوشتیپ خاله دوست دارم
پریسا
18 مهر 93 2:35
روزت مبارک عشق خاله
سانی مامی شادیسا
23 مهر 93 12:15
عزیز دلمممممممم آفرین به این دختر با استعداد و با هوش که انقدر خوب زبان رو یاد گرفته از الان اخه رژ لب ؟؟؟ قربون دکتر بازیش من هم بالاخره بعد از قرنها آپ کردم
سمیه مامان زینب
30 مهر 93 0:51
سلام عزیزم چه عجب خیلی وقته نیستین !!! چه عکسای قشنگی به ماهم سربزنید
مامان رادمهر
6 آبان 93 22:43
www.niniaxs.ir سلام دوستم اگه برات زحمتی نیست یه سر برو تو آدرسی که گذاشتم به عکس پسرم رای بده مرسی
ماماني
پاسخ
باشه عزیزم.
آویسا
22 آبان 93 18:44
مامانی کجایی پس؟؟؟؟؟؟ما منتظریم آپ کنین
آویسا
26 آبان 93 0:04
فهیمه
8 آذر 93 16:05
سلام خانومی منتظر عکسها ومطلب جدید هستیم .
مریم
16 آذر 93 15:46
سلام چرا پست قبل رو حذف نمودین؟جواب منم ندادین؟چی شد؟
ماماني
پاسخ
سلام دوستم.شرمنده پستم هنوز کامل نبود .دوباره میذارمش!
مامان نگار
24 آذر 93 7:59
وای چقدر از دست ثنا جون خندیدم به خصوص به آدامسهای توی دلش و گلهای روی لباسش ثنا خانوم بزرگ شده ماشاا...
ماماني
پاسخ
مامان دینا
29 دی 93 19:10
بوس برای دختر خوش تیپ و شیرین زبونمون
مامان الهام
25 اسفند 93 15:54
سوختن غمهایتان را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى عسلك می باشد