ثناجونثناجون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

نى نى عسلك

ثنا وروجك

1391/12/10 20:14
نویسنده : ماماني
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

این دختر وروجک رو که می بینید ثنا ست .رو ipadبابایی نشسته ودفتر تلفن بابا رو از تو اتاقش کش رفته.

 

کبکارو دیدید می خوان مخفی بشن سرشونو می کنن تو برف . همونه!

تو اون دستای کوچولو چی قایم کردی ؟بلا!

مداد خواهر جونو کش رفتی؟وااااى!خدا كمكت كنه!الان میاد سراغت!(لبخند رو داشته باشيد!)

 

دیدید تونستم پامو تو کفش مامانی کنم.

تازه ازش استفاده های بهتری هم میشه کرد!

یکی منو بگیره!کممممک!من فقط می خواستم ببینم اون بالا چه خبره!

 

ثنا در اتاق بابایی!

بزار ببینم حساب کتابام چرا قاطی پاطی شدن؟

به خدا من بیگناهم !فقط داشتم به بابایی تو حساباش کمک می کردم!

 

قربون اون صورت ملوست بشم تو چادر نماز!

ای بابا!چرا این چادره منو ول نمی کنه؟من فقط می خواستم این اکبر رو بردارم!(ثنا نقلی ما به مهر میگه اکبر که مخفف الله اکبره)

 

اینم یه مدرک از یه دزدی تو فروشگاه ادیداس!

کی گفته؟توپ خودمه!جا مونده بود اومدم ورش دارم!!!

 

فکر کردین فقط خودتون بلدین با دست تلویزیونو کنترل کنین! 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى عسلك می باشد