ثناجونثناجون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

نى نى عسلك

تولد دو سالگيت مبارك دلبندم

1392/3/10 13:45
نویسنده : ماماني
3,325 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم!2مین تولد تو نازنینم که 2مین عروسکم هستی در تاریخ 92/2/22مصادف باولادت امام محمد باقرگردید.این تقارن زیبا را برای دلبندم به فال نیک می گیرم و دعا می کنم که خداوندتو نوگل زیبایم را در پناه قران واهل بیت محفوظ دارد ان شا الله.

عکسایی از تولد ثنا نانازی. 

امسال مامان جونم تولدم رو سبز ونارنجی کرده با تم حیوانات جنگل!چشمک

کارت دعوت تولدمه که شعرشو دختر عمه مامانی زحمتشو کشیدقلب 

                                                                  

  

 

                                                                  ردپای به سمت تولد با تم حیوانات جنگل!

  

             

  

هنرمندی مامانمه که یه تیکه از جنگل رو اورده تو خونه!چشمک

             

اولین لباسهایی که پوشیذم همراه با اولین کفش وجوراب وکوچکترین سایز پوشکم!قلب

             

این ساک هدیه به مهموناست که محتویاتش یه بسته بیسکوییت حیوانات ویه شکلات با بسته بندی حیوانات جنگل ویه هدیه بسته به سن دوستامه.قلب

  

                                                 

کیکم هم یه جنگله با حیوانات توش!

            

اینم منم!ثنا نانازی خوش اخلاق که نمی دونم چرا روز تولدم اخلاقم یه ذره بهم ریخته بود!نیشخندفک کنم هول شده بودم این همه مهمون تو خونمون رو دیدم!نگران

            

عکس خانوادگی !بابایی و مامانی و خواهرجون که به خاطر من همشون سبز وزرد ونارنجی پوشیدن !قلب

            

لباسم با طراحی زرافه باتل شاخ زرافه البته پاپوش هم داشت که دوست نداشتم پام کنم !ابرو

البته بیسکوییت های به شکل زرافه ومیمون وشیر وفیل سمت چپ مامانمه که عکس از نزدیکش فعلا مفقودالاثره!!نیشخند

            

واااای!میمیرم واسه ی خواهر جون!ماچ

            

مراسم فوت کردن شمع!که چون خیلی خوشم میومد شونصد بار فوت کردم به نیت شونصدودوسالگیچشمک

            

البته تنها چیزی هم بود که می تونست منو جلوی میز نگه داره!خندهخواهر جون فندک از دستش نمی افتاد تا فوت می کردم زود شمع هارو روشن می کرد

            

تاجم با تم حیوانات جنگل!

                               

زهراگلی دخترعمو وعلی اقا پسرخاله وسارینا نقلی دختر عمه ام هم با من وخواهر جون عکس انداختن!البته جز معدود عکس هایی که من افتخار دادم که با من عکس بیاندازن!!!!ابرو

            

ای بابا!اگه من نخوام در تولدم حضور داشته باشم باید کی رو ببینم؟گریه

            

از سخن دوست ندیدم خوشتر!!ipadدوست من وحلال مشکلات مامانی وبابایی که بتونن منو یه لحظه هم که شده نزدیک میز تولدم نگه دارن!اخه من نمی دونم چرا باید به این میزه هی بچسبم!!متفکر

             

چقدر خوبه ادم یه خواهر داشته باشه به جاش عکس بیاندازه!ماچ

                

حالا بذار یه نگاهی بکنم ببینم چی برام کادو اوردن ارزش این همه سختی رو داره !اوه

            

فقط همین قسمت تولد دلچسبه!خوشمزه

            

اینم هدیه من به بزرگتر هاست !قاب عکسایی از خودمچشمک

            

هدیه مامان وبابام که خیلی دوسش داشتم!ماچ      این وقتی چیده شد.

  

کادوی تولد از طرف خواهرجون!حیوانات جنگل!

کارت تبریک 2 سالگی از طرف مامان وباباو خواهری!

 

برگه یادگاری که همه مهمونا برام حرفای قشنگ نوشتن!قلب

وبالاخره قسمت خوشمزه ماجرا!مامانی همه میز رو سبز ونارنجی کرده!

                                                                  پاستا با سس پستو.

  

ماکارونی با سس گوجه.                                    کشک وبادمجون که با زعفرون زرد شده.

   

الویه داخل قیف بستنی که با زعفرون زرد شده.        ژله طالبی با کرم.

  

ماست وخیار با تزیین به شکل انگور.                     

 ساندویچ کالباس با پنیر پستو و گودا با طرح گل.       ژله گل رز با توپک هایی از هندونه وخربزه.                                                                

  

ژله دریا که اسمsana زیر ابها نوشته شده.             اب میوههای نارنجی وسبز(سیب کیوی_پرتقال)

  

                                 

رویداد بعد از تولد!

            

هفته بعد!                                   تولد با دوستام!

            

اینجا افتخار ندادم تو عکس حضور داشته باشم!قهر

           

  

           

همه دوستام مثل من به این قسمت تولد خیلی علاقه داشتن!محمد حسن از دور همراهی می کنه!نیشخند

             

حسین اقا یکی از دو مرد حاضر در تولدم!ایشون هفت ماهه هستن!قلب

              

   دامن توتو من که مامانی روز قبل تولد تند تند دوختش تا من یه لباس زاپاس نارنجی وسبز داشته باشم که منم زحمات مامانی رو بی پاسخ نگذاشتم و کیک روی لباس زرافه ام ریختم تا این یکی رو بپوشم!نیشخند

   

  

برگه یادگاری که نی نی ها با دست خط خودشون برام یادگاری نوشتن البته ماماناشون هم!

اینم کارت تشکر که مامانی یه کمی متن شعر کارت دعوتمو دست کاری کرده!عینک

  

 عکسایی از اتاقم که تم تولدم باهاش هماهنگ شده!چشمک

جای همه دوست جونای اینترنتیم  خالی بود !قلب

 

                                                                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

خاله پارمیدا
9 خرداد 92 11:22
تولد نی نی نازتون مبارک


خیلی جشن خوشکلی گرفتید


جای ما خالی





کیکشم ناز


کادوهاشم ناز





راستی گفته بودید چجوری موزیک گذاشتم رو وب؛





ممنونم خاله جون .از راهنماييتون هم استفاده بردم.






مائده(ني ني بوس)
9 خرداد 92 20:33
ماماني خيلي قشنگ و با سليقه بود ثنا جون تولد ٢ سالگيتم مباركمواظب باش يه وقت حيووناي جنگل نخورنت


قربونت عمه جون.مامانى وبابايي وخواهرجون خيلى مواظبم هستن خيالت راحت باشه
محبوبه
10 خرداد 92 1:43
من از وبلاگ سارینا جون با وبلاگتون آشنا شدم
چه تاریخ تولد قشنگی داره دخملونچقد برای تولدت مامانی زحمت کشیده یادت باشه وقتی بزرگ شدی باید جبران کنی خاله جون
مامانی کاشکی عکس قسمت خوردنیها رو از نزدیکتر میگرفتی اینقد زحمت کشیدی اما خیلی مشخص نبوداما در کل نمرتون بیسسسسسسسسسته


منم خوشحالم از اينكه به وب من اومديدخاله جون.چشم يادم مى مونه.
اسم غذا ها رو اضافه كردم به خاطر شما.بازم اگه سوالى بود خوشحال ميشم توضيح بدم
مامان دینا
10 خرداد 92 23:34
تولدت مبارک عزیزم انشالاه تولد 120سالگیت رو جشن بگیری
جشن تولدت خیلی خیلی قشنگ بود دست مامان هنرمندوباسلیقه درد نکنه
تم تولدتم خیلی قشنگ و جدید والبته باسلیقه بود میشه بگید طراحی تم ولباس با خودتون بود یا نه!


قربونت خاله جونانشالله تولد دينا خوشگله.
طراحى تم بايكى از موسسات طراحى تولد به اسم دياناتم بودولباس زرافه رو يه خانوم خياط دوخته ومن بهش ايده اش رو دادم. 
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
11 خرداد 92 11:13
تولدت مبارک عزیزم
انشالا که 120 ساله بشی



ممنونم خاله جون از اينكه دوست خوبى مثل محمد پارسا دارم خوشحالم
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
11 خرداد 92 11:14
مامانی عجب هنرمندی ماشالا
کاش اگر زحمتت نیست دستور درست کردن همشو برام بفرستی
البته اگه سختت نیستا
ممنون


قرررررربونتتا حالا فكر مى كردم ٩٩/٩درصد خانمها الويه وكشك وبادمجان وماكارونى رو بلدنحالا از بقيه اش كدام رو برات بگم؟
خاله پارمیدا
11 خرداد 92 11:51

خواهش میشه


محبوبه
11 خرداد 92 15:22
ممنونمحالاخوب شد


متین من
12 خرداد 92 1:04
تولدت مبارک ثناجون ایشالا همیشه سالم و سرحال باشی در کنار خانواده ت همیشه شاد
بهترین آرزوها رو واست دارم
مامانی ثنا خیلی زحمت کشیدی آفرین به سلیقه ت و خسته نباشی
عزیزم ممنونم که به وبلاگ متین من سر زدی بازم بیا پیشمون منم باز بهتون سر میزنم وبا کمال میل لینک تون کردم بوووووووووووووس


خييييلى ممنون خاله جون
قربونت لطف دارىحتما.
dianatheme
13 خرداد 92 18:27
azizam hame chiz kheili aali va ghashang o shad hast,,,,
ishala jashne 120 salegie sana banooooo


متشكرم.ممنون از زحمات شما.
امیر مهدی و عمی
13 خرداد 92 19:10
سلام بر مامانی
الان به صورت اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم
دستتون درد نکنه خیلی زحمت کشیده بودید
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
اگه با تبادل لینک هم موافقید خبرم کنید


از اشناييتون خوشحال شدم.
وبتون رو ديدم و ازنظرات شما استقبال مى كنم.
زهرامامانه ایلیا جون
16 خرداد 92 18:07
سلام عزیزم چه تولود قشنگی گرفتی چه میز خوشمزهای دستت درد نکنه
عزیزم یه سوال اون پایه هایی که زیر قاب عکس دخترت گذاشتی همون که هدیه مهمونا بود از کجا تهیه کردی چرا من پیداش نمیکنم همه جارو گشتم
ممنون میشم جواب بدی


ممنون از نظر لطفت عزيزم.قابها رو از پاساژ قائم تو تجريش خريدم .شرمنده جوابتو دير دادم مسافرت بودم.
maman taraneh
17 خرداد 92 18:14
سلام عزیزم تولدت مبارک دست مامان جون با سلیقه ات درد نکنه همه چی عالی بود
نکه جالبش حضور سارینای نازه وقتی تو عکسها دیدمش ذوق کردم عزیزم بوس برای سارینا و ثنا


خيلي ممنون خاله جونمن وسارينا دختر عمه ودختر دايى هستيمچه خاله دقيقى هستى
سانی مامی شادیسا
19 خرداد 92 10:47
تولد ثنا گلی مبارککککککککککککککککککککککک

وااااااااااااااااااااای آفرین به این همه سلیقه .... خوش بحال ثنا که مامانی به این هنرمندی داره. واقعا همه چیز خیلی خیلی عالی و خوشگل بود. از دیدن عکسا خیلی لذت بردم. انشاله که زیر سایه پدر و مادر خوبش و درکنار خواهر مهربونش بزرگ شه


واى خاله جوووووون خيلى خوشحال شدم به وب من سر زدىممنون از نظر محبتت
مامان محمدرهام جون
20 خرداد 92 10:29
چه تولد عاااااااالی ومعرکه ای،چه مامان هنرمندی وچه عروسک نازی،از همه چی خیلیییییییی خیلی لذت بردم از تزیینات بگیر تا کیک وغذاها وست کردن لباسها،بینظیر بود آفریننننننننننننننننن مامان هنرمندثنا جونم انشالله 200ساله شی خوشگلم وهمیشه سلامت وشاد وتندرست باشی


خاله جون دوستت دارم
مامانم خيلى منو دوست داره ميگه تولد شونصد ودو سالگى منو هم مى خواد با تم حيوانات بگيره
مامان محمدرهام جون
20 خرداد 92 10:30
با افتخار لینک شدید امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم







خاله پارمیدا
20 خرداد 92 10:48
آپ جدید نکردین که

لطف داشتید و اومدید وب نی نی و از خاله تعریف کردین


هنوز فرصت نكردم اخه تولد خواهرى بوده!
مامان مهنا و محمد
23 خرداد 92 1:07
سلام عزیزم همه چی عالی بود کیک روکجا سفارش دادین


سلام.ممنونم از نظر لطفت.كيك جنگل مال نيشكر(فرمانيه)بود البته من عكس بهش داده بودم تقريبا تونسته بود شبيه دربياره.كيك زرافه مال گرين پارك(ديباجى) بود كه از البوم خودش انتخاب كردم در كل طعم ومزه كيك گرين پارك فوق العاده بود.
مامان ارسطو
24 خرداد 92 13:43
عزیزم خیلی باسلیقه ای تولد ثنا جون رو تبریک میگم ایشالا همیشه با هم و در کنار هم سعادتمند باشین




قربونت .متشكرم از لطفت عزيزم


مامان آرینا مو فرفری
25 خرداد 92 10:35
سلام عزیزم می دونم خیلی دیر شده برای تبریک تولدت اما هرروز روزه تولد شماست گلم تولدت هزاران بار مبارک.
مامانی خسته نباشی سلیقه تون دویست


سلام خاله جون.همين كه اومدى به وبم وتولدم رو تبريك گفتى خيلى خيلى خوشحال شدم
ممنونم عزيزم.
مامان محمدرهام جون
26 خرداد 92 10:08


ارلا
31 خرداد 92 12:54
سلام
وب نازی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی اصلا باعث افتخاره با شما بیشتر اشنا بشم


متشكرم عزيزم .وبت رو ديدم .لطف دارى وب شما لينك شد
سويل
17 تیر 92 20:34
سلام دوست خوب مي خواستم بپرسم

@@@@@@@@@@@@@@/

اگه شما اجازه بدين عكس تولد
بچه هاتونو در وب اموزشيم قرار دهم

لطفا با نظر دادن منو خوش حال كنيد

من وب شمارو خيلي دوست دارم بچه

هاتونم مثل خودتون خوش زبون ب

مونه خدا نگه دارتون باشه

خيلى ممنون سويل جان از نظر لطفت.مى تونى تولد بچه ها رو تو وبت بذارى وادرس وب من رو بدى.ساره من هم سن شماست وقصد داره خاطرات خودشو بنويسه . در اينده نزديك ادرس وب دختركم رو مى ذارم .

مامان زری
31 تیر 92 17:35
سلام ثنا گلی چه تولد قشنگی گرفتی دست مامانت درد نکنه خیلی زحمت کشیده بود ،خانوم خشگله میتونم لینکتون کنم؟ اگه موافقی یه نظر تو وب آرنیکا برام بزار


سلام خاله جون.ممنونم كه اومدى پيشم.
خوشحال ميشم.لينكت كردم عزيزم.
مامان مهسا
27 شهریور 92 13:20
فوق العاده جشن خوشگلی گرفتین.واقعا آدم از رنگامیزیش لذت میبره.فوق العاده باسلیقه بوود.


ممنونم خاله جون از نظر مثبتت.محبت دارى.از تركيب رنگ اتاقش براى تولدش استفاده كردم.
فرزانه افشاری
26 آبان 92 22:37
آفرررررررررررررررررررررررررین بر شما مامان باسلیقه و هنرمند من به صورت تصادفی به وبلاگ دختر گل شما اومدم و خیلی خیلی لذت بردم آفررررررررررررین برشمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چه جشن تولد زیبایی همیشه شاد و سلامت باشید در کنار هم
ماماني
پاسخ
متشكرم عزيزم.لطف كردى با اينكه گذري وب من رو ديدى با اينحال برام نظر گذاشتى. ممنونم بابت تعريف وتحسينت. دوست دارم بازم پيش ما بيايى.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى عسلك می باشد