ثناجونثناجون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

نى نى عسلك

بیست وپنج ماهگی

1392/3/15 19:44
نویسنده : ماماني
1,819 بازدید
اشتراک گذاری

عسلي من خيلي ناقلا شدى !شبكه پويا رو از عدد18مى شناسى تا عدد18مياد قبل از اومدن تصوير ذوق مى كنى ميگى ننایه!يعنى مال ثناست هووى ما در قرق تلويزيون روى شبكه پويا دوتا شد تازه بعدش كنترل رو پشت كوسن مبل قايم مى كنى (كارى كه ما مى كنيم)وميگي افت(رفت)!!!!كه ديگه به ذهنمون هم خطور نكنه كه بخواهيم دست از پا خطا كنيم وكانال عوض كنيم نیشخند!!!

      استاد پازل!

ا

الان اومدى توى اشپز خونه وكنار من دراز كشيدى ولالا كردىخمیازهخواب

خواهرجون يه چندروزيه چند تا اسباب بازي هاتو كش رفتهزبان تا در اتاقش باز شد مثل برق پريدى تو وبرشون داشتىزبان مثل برق وباد خودتو رسوندى به اتاق خودت وپرتشون كردى اون تو ودرو بستىنیشخند

        بذار ببینم خوواهری چیکار می کنه؟

هر كسي زنگ بزنه چه ايفون يا تلفن با خوشحالى ميگى ماماما!(منظورت مامان جانه)واژگان لغاتت گسترده شده ولى هنوز زبانت كامل باز نشده .جالب اين جاست كه با اين بى زبونى عروسك بازى مى كنى واز طرف عروسكات حرف مى زنى!لا به لاى اين حرفات مى شنوم كه مى گى :ننايه؟عروسك دوم مى گه :نه!عروسك اول مى گه :دديه؟دومى:نه!بعد هم اين عروسكان كه همديگه رو دم به دقيقه ماچ مى كنن با صداى ماچ كردنشون منم دلم مى خواد كه تو رو ماچ كنمماچ !!

با سجاده و چادر نمازی که مامان جان واست دوخته اومدی مسجد.

اخيرا هم موقع جيش كردن اعلام مى كنى ودست منو مى گيرى مى برى دستشويى(بچه هاى اخرالزمان)ولى مامانى تنبل الان حسشو نداره از پوشك بگيردتتخمیازه مگر اينكه خودت يه فكرى به حال خودت بكنى !!!!!!بميرم برات دستمال دستشويى رو هم بر مى دارى واز روى پوشك وشلوار خودتو خشك ميكنىخنده!!خب قربونت برم خودت ،خودتو از پوشك بگير ديگه!

ثنا داری چیکار می کنی؟ثنا:جیشششششش!        بذار ببینم چیزی توشهابرو!من که کلی کارا کردممتفکر  !                                                  

   

 ديروز رفته بودى سروقت كيف من ،زيپشو باز كردى و دل وروده كيفم ريختى بيرون ،منم كه اصولا تو كيفم از شير مرغ تا جون ادميزاد پيدا ميشه ،انگشت كوچولوت لاى در اينه جيبى گير كردوگريه گريه !كه يه دفعه موبايل منو ديدى ووسط اشكهاو زاري ها جيغ خوشحالى كشيدى وهمه چيز يادت رفت و نشستى به موبايل بازى(كاش ما ادم بزرگا هم اين جورى بوديم )عاشق موبايل مامانى هستى دفتر تلفنشو ميارى وشماره هارو مي گيرى .ديگه تو فاميل معروف شدى!فقط موندم چه جوری وارد setting گوشی میشی وonمی کنی!!!!!!!متفکر

هر ماشینی مدل ماشین بابایی باشه مال باباییه وما رو کچل می کنی تا بریم سوارش بشیمنیشخند!!!!        

یه گیلاس برداشتی ویه ذره ازش می خوری وبعد با گیلاس نصفه می زنی به زمین ودرودیوار و کلی کیف می کنی  از ردپا ی قرمزش!ومامانی  بیچارهگریه

    اخه اصلا به قیافه من می خوره از این کارای بد بد بکنم!!!!!!

               

ساره وثنا با باباجون  در جشن دندونی سارینا(باباجون اون دوردورا با مامان صدیقه بهتون خوش بگذره!)

               

 

            باید یه کمی به پوستم برسم این فیلم تهران 1500 که به درد نمی خوره!!(ثنا در سینما)

                                     

                                     

                                     

                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

امیر مهدی و عمی
26 خرداد 92 18:10
سلام
ای جونم تو چقدر عسل خوردنی هستی
خدا حفظت کنه فرشته کوچولو


سلام خاله جون .واااااى منو نخورى خاله تموم ميشم
مامان نگار
27 خرداد 92 8:43
ای جان به ثنا خانوم که این قدر شیرینه. خب مامانی چرا دخملمونو اذیت می کنه دیگه می خواد با گیلاس هنرهای تجسمی کار کنه اونوقت شما شاکی می شی؟ اصلا کی گفته دخمل ما از این کارا بلده؟
دختر ما همون خانوم کوچولوی خوشگلیه که توی عکسا هست و اصلا هم شیطونی بلد نیست
در مورد گوشی هم بگم منم واقعا هر روز تعچب می کنم که نگاری چطوری می تونه قفل گوشی منو باز کنه بره سیم کارتم رو عوض کنه. نور صفحه رو کم کنه. به خاله اش زنگ بزنه. توی عکسا بچرخه. یه صفحه جدید باز کنه و هزار و یک کار دیگه که سر گوشی من میاره!!!!

بعععله خاله جون من نمى دونم چرا فقط مامانم از نگارخانه من خوشش نمى اد!پشت سرم راه ميره ودستمال دستشه وقتى برمى گردم مى بينم نقاشي هام نيست
وااااى باريكلا به نگار طلا خييييلى پيشرفته اس كلاس خصوصى مى ذاره واسه ى من؟
مامان نگار
27 خرداد 92 8:47
راستی مامانی باید اعتراف کنم که احساس بسیار بسیار خوبی به ساره جون دارم. نمی دونم چرا
فکر می کنم ساره جون از اون دخترایی هست که من عاشقشونم. مودب، خانوم باهوش و ...
دوست دارم نگارم بزرگ که شد اینطوری بشه
چیکار باید بکنم؟


مامانى نگار جون شما لطف دارىساره دختر فوق العاده ايه وتا حالا خيلى ها از من همين سوال شما رو پرسيدن .ساره دختر پر نشاط وبا اعتماد به نفسيه والبته بسيار شيطون .داشتن چنين دخترى لذت بخشه ولى تربيت وبزرگ كردنش صبر ايوب مى خواد !!!!
مهمترين مسئله اينه كه اعتماد به نفس بچه تخريب نشه البته با تقويت غرور اشتباه نشه!خيلى سخته چون متاسفانه برخى اطرافيان با عدم درك درست انرژى منفى بهت ميدن!كه خيلى ازاردهنده است وسختتر اينكه بچه رو بخواى دور نگه دارى از اين جو اشتباه!شايد بعدا فرصتى شد بيشتر باهم صحبت كنيم 
مامان محمدرهام جون
27 خرداد 92 11:55
عزیزمممممممممم بهترین موقعیت مامانی پروسه رو شروع کن


نه تورو خدا يه كم ديگه ارامش برقرارباشه حالا تا بعد
مامان دینا
29 خرداد 92 16:10
آفرین ثنا خانم گل که جیششو میگه مامانی خوب شما هم باهاش همکاری کن دیگه
با چادر خیلی بامزه شده دست مامان بزرگش درد نکنه خیلی خوبه که ثنا رو میبرید مسجد دینای ما از بلندگوی مسجد میترسه و اصلا نمیذاره بریم مسجد


من كه خانومم خاله جون ولى از مامانم چي بگم
خاله جون مسجد به من خوش مى گذره فقط نمى دونم چرا مامانم هى وسط نماز چرا دست وپاى منو مى گيره خيلى دوست دارم برم تو صفها بگردم اخه همه قربون صدقه من ميرن
يه كمى ديگه واسه دينا گلى صبر كنيد
♥متین من♥
30 خرداد 92 15:52
آفرین به ثنا جون که پازل میچینه تا عدد 18 بلده و...
کنترل قایم میکنه اسباب بازی هاشو از خواهرش پس میگیره
خودش میره دستشویی
ولی متین تنبل مامانش هنوز نمیره و قصد نداره حالا حالا بره
ای جانم خودش گوشی برمیداره احوال همه ی اقوام میگیره
ثناجون ماشین باباش خوب میشناسه
وکلی کارای خوب بلده می بوسمت عزیزم
مامانی ثنا ادرس اتلیه خصوصی واست گذاشتم


ممنونم خاله جون كه تشويقم مى كنى گوشى مامان ديگه مال من شده مامانم مجبور شده يكى ديگه واسه خودش بخره
ممنون از راهنماييت عزيزمهيچ يادم نبود شما شيرازيد!!!!
خاله پارمیدا
1 تیر 92 15:59



مائده(ني ني بوس)
1 تیر 92 23:21
٢٥ ماهگيت مبارك عمه جون.ايشالا ٢٥٠٠ ماهگيت چه كارايي توي ناقلا ميكني ننا خانم گل خوشبحال ماماني كه دخملي او الان ديگه آبه داره ميگه.الان كه مد شده بچه ها تا ٣سالگي هم پوشك ميبندنراستي عمه يادت نره منو و دخترعمه ات رو موقع نماز خوندنت دعا كنيا


مامانم كلى ذوق ميكنه از پيشرفتم ولى دقيقه نود انصراف مى دم
اون وقت مامان جونم.
يادم مى مونه
مامان حنانه زهرا
3 تیر 92 17:00
عیدشمام مبارک


مامان محمدرهام جون
4 تیر 92 13:39
25ماهگیت مبارک فرشته ناز ودوست داشتنی


خيلى ممنون خاله جون .
♥متین من♥
6 تیر 92 15:48
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه میخواین بهش رای بدید

کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین

ممنونم ..

اگر بهم رای ندی دعا می کنم: در قشنگترین و زیباترین
ددد لحظه های خوابت پشه بره تو دماغت...‏!‏‏!‏‏!‏ (شوخی کردمدوس داشتی رای بده خوشحال میشم )

اينكه نفرينه!!!!!!!
چشم عزيزم ان شا الله متين گله برنده بشه

♥متین من♥
8 تیر 92 1:49
سلام دوست خوبم ببخشید میشه چند لحظه بیای وبم عکس پسرم ببینی در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوس داشتی بهش لطفا رای بده
کد 174 پیامک کن به 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست )
یه دنیا ممنونم از لطفت ...



اى متين شكمو!!!! باشه عزيزم.
مامان نگار
9 تیر 92 9:00
مامانی من منتظر راهنمایی هاتون در خصوص ساره جون هستم ها


باشه عزيزم .الان بيمارستانم .ثنا بسترى شده از اين بيمارى ويروسى كه شايع شده گرفته و من خيلى غمگينم ونگران .
خاله پارمیدا
9 تیر 92 18:45
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


ممنونم عزيزم.اومدم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى عسلك می باشد