ثناجونثناجون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

نى نى عسلك

دو روز با سارینا

1392/4/10 12:07
نویسنده : ماماني
2,616 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پيش كه مامانى سارينا  مى خواست اسباب كشى كنه،مامانى رفت سارينا نقلى دختر عمه ام رو اورد خونه ما ،واين هم ماجراهاى من وسارينا!

                                                من وسارینا در پارک بازی

                                                                    

هر دوتامون به قایق موزیکال علاقه خاصی داشتیم ولی خب چون سارینا مهمون بود به پیشنهاد مامانی دادمش به سارینا!

               سارینا:چیه؟خب خوابم میاددیگه!!!!!!

                  

داشتم با ایپد بازی می کردم وسارینا هم با قایقم بازی می کرد همه چیز داشت خوب پیش می رفت که یه دفعه...... 

                                                               

                                

 انگار سارینا به بازی من علاقه مند شده! ابرو                             

وااای!مامانی بیا کمممممک!!!
                                

                                

ترجیح دادم مامانم اموالم رو برام حفظ کنه ومنم مواظب شیشه ابم باشم اخه سارینا یه نظری هم به اون داشت....ناراحت               

مامانی سارینا رو گذاشت تو صندلی غذای من !ناراحتتا بهش بوف بده منم که خیلی خانوم هستم هیچی

نگفتم واجازه دادم سارینا تو صندلی من بوفشو بخوره .ساریناکوچولو همه بوفشو با اشتها خورد ومن ؟تعجبمگه میشه بوف خوشمزه باشه!نگران

اینجا کلی با نی نی دالی موشه بازی کردم .صندلی ناهار خوری رو هل دادم کنار صندلی غذا و زیر میز

صندلی غذا قایم می شدم و زود بلند می شدم و دالی می کردم !مامانی مونده بود من چه جوری این

بازی رو کشف کردم!نیشخند                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
سارینا که لالا کرد مامانی نی نی رو گذاشت تو تخت کوچولوی من ومنو می خواست از اتاق بیرون ببره!

من انگشتم رو گذاشتم رو بینی ام و به مامانی گفتم هییییس !!!!!هر کاری مامانم کرد

که از اتاقم بیام بیرون من نیومدم وبا اسباب بازی هام اروم بازی می کردم .اخه یه کمی هم نگران بودم که

سارینا اتاق منو برای خودش نگیره نگران ترجیح دادم همون جا بشینم ومراقبش باشمعینک!!!!!!                                                                                                                 

   

                
 

 

سارینا در حال تاب خوردن !

 سارینا:بذار ببینم این دگمه ها به چه دردی می خورن؟

 
ساریناجون خوب بخوابی بازم بیا پیش من تا با هم بازی کنیم. ماچ 

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

انسیه
21 تیر 92 19:41
جای نی نی من خالی بوده ها...چه دخمل های ناااااازی


ممنون خاله جون.ايشا لا سال ديگه نى نى شما هم بياد توجمع ما
مائده(ني ني بوس)
22 تیر 92 0:27
وااااااي ماماني ثنا جووووون.نميدوني چقدر به سارينا خوش گذشته بود كه اومده بود پيش ثنااونقدر كه ديگه نميخواست بياد پيش مامانش!!!!.ثنا جون مرسي از مهمون نوازيتماماني بازم ميام پيشت


به ما هم خوش گذشت با سارينا جونخب بهش خوش گذشته ديگه !!!!!غصه نخور مامانى ياد شيرخوردن نيافتاده بود هنوز!!!!!!
واااى عمه جون خجالتم ندينخوشحال ميشم بازم سارينا بياد خونه ما
مائده(ني ني بوس)
22 تیر 92 0:29
راستي ماماني اجازه ميدي اين قسمت رو تو وبلاگ سارينا بذارم؟


يه پيشنهاد بهتر دارم ادرس وب ثنا رو با اسم پست بذاري تو وبت !!!
مامان نگار
22 تیر 92 8:50
آفرین به ثنا خانوم مهربون و دست و دلباز که اینقدر با مهمون کوچولوشون مهربونه و دوستش داره
فقط یه گاز از طرف من از لپای سارینا خانوم بگیرین که خیلی خوردنیه


اره مامانم هم معتقده من خيلى با محبتم
وااااى اگه مامان سارينا بفهمه
مامان محمدرهام جون
22 تیر 92 13:06
آفریننننننننننننننننننننننننن ثنا جونم که همه وسایلاشو به دخترعمه اش داده ،خوش به حال سارینا خانوم با این زندایی ودخترداییهای ماهی که داره


خاله جون ،من خيييييييلى دست ودلبازم فقط نمى دونم چرا زود پشيمون ميشمبايد روى اين بعد اخلاقيم كار كنم
اره واقعا
ღ مونا مامان امیرسام ღ
23 تیر 92 2:57
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مائده(ني ني بوس)
24 تیر 92 13:36
خصوصي داري
مامان شايان و پرنيا
24 تیر 92 20:23
اي جاااااااان ..قربونشون برم كه هر دو مثل ماهن

*********
عزيزم پرنيا تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده .لطفا به وبلاگم سري بزنيد و عكسش رو ببينيد اگه خوشتون اومد كد 128 رو به شماره پيامك 3000574455 ارسال كنيد ممنونم


قربونت خاله جون نظر لطفته.
ديدم عكسشو .مثل فرشته ها مى مونه .حتما.
نفیسه
25 تیر 92 18:00
سلام...وااای که چه دخمل های ناز ومهربونی دارید....خدا براتون نگهش داره...اگه با تبادل لینک موافق بودید به وبلاگ پسرمن هم سربزنیدخوشحال میشم بیشتر باهم آشنا بشیم


سلام عزيزم .لطف دارى شما.وبت رو لينك كردم .بازم به ما سر بزن
مامان و بابای محمد پارسا
27 تیر 92 22:37
ماشالا عجب فرشته های نازی

خدا حفظشون کنه


ممنونم عزيزم .ايشالا.
خاله پارمیدا
28 تیر 92 8:54
خوش به حال شما
2 تا نی نی دارید
ما فقط یه دونه داریم


نى نى تون رو بيارين پيش ما ،جفتمون سه نى نى ميشيم
خاله پارمیدا
28 تیر 92 10:36

تایتانیک
ــــــــ||ــ
=”………….”—
___t/,_. …………. ,_
/ __________________



با همه مسافراش فدات . . .





✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
5 مرداد 92 20:07
سلام
محمدپارسا توی مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوست داشتید به کد 578 رای بدید
فقط کافیه کد 578 به 20008080200 بفرستید
باتشکر


چشم .ميام مى بينم عكس گل پسرو.
خاله پارمیدا
5 مرداد 92 22:29
قدر، باران رحمتی است که در جویبارِ هر فرد و هر جمع، به اندازه او جاری می‏شود
خدایا! در شب قدر هر چه خیر نصیب اولیائت می کنی نصیب ما نیز بگردان . . .
آمینپیش ما هم بیایین¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤
_ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است---------- ¤¤¤
¤¤¤-----------------------------------------------------------------------
----¤¤¤
¤¤¤--به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست----------------- ¤¤¤
¤¤¤------بی شک مرگ پایان کبوتر نیست----------------------------- ¤¤
¤
¤¤¤----------در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر--------¤¤
¤
¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافیست صدایش بزنی--¤¤¤
_¤¤¤-------------اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد---¤¤¤
__¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤
____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فریاد است--------¤¤¤
______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤
_________¤¤¤------به کلبه تنهای هام سر بزن-------¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤
_____________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤
________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤
___________________¤¤عشق به خدا¤¤
______________________¤¤¤¤¤¤¤
_______________________¤¤¤¤
__منتظر قدوم همیشه سبزتم__ ¤¤
________مهرت پایدار________¤[hr
التماس دعا

مامان نگار
6 مرداد 92 9:34
پس چرا خبری ازتون نیست
بابا جون یه عکس از ثنا جون بذارین حداقل
راست گفتم عاشق عکس چهارمم که سارینا جون داره اخمالو نگاه می کنه؟


ايشالا خدا زودتر دومى رو بهت بده اونم از نوع آتيش پاره اش!اون موقع دركم مى كنى چرا دير به دير ميام!دو دونه با يه دونه تومنى ده ريال فرقشه!
هنرمندى عكاسه ديگه،شكار لحظه ها كردم.
شیما مامان شاهین کوچولو
15 مهر 92 23:55
ااااااااااااااا چه جالب سارینا دختر عمه شماست؟؟؟؟ فداش بشم من ...من عاشق سارینا توپولیم سارینا از دوستای خوبمونه چند وقت دیگه هم تولدشههههههه


كشف بزرگى كردى!!!
تولد! تولد!ما دعوتيم هورررا
شادی
13 دی 93 22:42
سلام عزیزم.من از اشنایی با شما خوشحالم.به ما هم سر بزنید.دختر های دسته گلی دارید.ماشالله.بوووووووووووووس.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى عسلك می باشد