ثناجونثناجون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

نى نى عسلك

بيست وشش ماهه شدى عروسك نازم!

1392/4/25 9:02
نویسنده : ماماني
1,210 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز خيلى حرف نمى زنى ولى من دوست دارم اين حرف نزدنتو. فرصت براى شيرين زبونى زياده .انگار وقتى بچه زبون باز مى كنه از اون دوران شيرين نوپاييش خيلى دور ميشه ديگه كودك حساب ميشه.منظورتو خیییلی قشنگ می رسونی!با حرکات وادا واطوارهای مختلف!مامایی وبابایی معتقدن که خییییلی کلکی!جالبه كه كلمات خيلى سخت رو ميگى مثل دبليو (w)اموزش زبان انگليسى بهتر روت تاثير داشته تا زبان مادرى !

                                                 

              

               

خييييييلى تاب بازى رو دوست دارى وتازگى ها هم كه روى تاب لالا مى كنى!

واااااى اگه خواهرى در اتاقشو ببنده و اون تو باشه اونقدر در مى زنى وخوووووواهرى خوووواهرى مى كنى ومنو واسطه مى كنى تا بيام در بزنم ودل خواهرو راضى كنم تا تو هم برى تو اتاق ساره جون . يه شيطونى شدى به تمام معنا .

               

               

خوووواهری تو عشق منی!              

پیاده روی در جاده تندرستی!               

 اگه یه کمی هم با کالسکه پیاده روی کنم بدک نیستا!

                   

ببین خوواهر پیاده روی برای سلامتی خیلی مفیده!نباید اینقدر زود خسته بشی!

 ووووووویییی!اوخ شدم!می خواستم شمع فوت کنم یه قطره اب شمع ریخت رو دستم!               

تا میاد اوخم خوب بشه می کنمشنیشخند!دوباره اوخ میشهناراحت!مامایی روش چسب زخم مخصوص نی نی ها زده ولی اونم کندمش اخه من باید هی به اوخم نگاه کنم ببینم در چه مرحله بازسازی بافتی قرار داره!!متفکر

     

خودم دیگه می تونم سوار ماشین بابایی بشم!تشویق                                    

مامایی گفته بهتره من از حالا یه هنر یاد بگیرم به درد اینده ام می خوره!منم نخ ریسی رو انتخاب کردم!

        

 

تونستممژه!

مورچه همیشه حشرات مورد علاقه من بودن!نیشخند

پیشی کجا میری؟وایسا من دوستت دارم!

گهی پشت به زین وگهی زین به پشت!!!

اصولا من با نشستن تو صندلی غذا موافق نیستم!خووواهری هم وقتی اندازه من بود همین عقیده رو داشت! فقط ساره جونه که در این زمینه منو درک می کنه!

من و عینک بابایی!

 

                                      عروسکای من! عزیزترین هستین برای من!ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان زری
8 مرداد 92 2:12
خوشگل خانومی انشاالله هر چه زودتر اوخت خوب شه


اوخ من خوب شده ولى يه اوخ روى پاى مامايى پيدا كردم ميرم وميام هى اوخ مامايى رو مى كنم
مامايى هم !!!!
مامان دینا
8 مرداد 92 16:35
آفرین به این خواهرهای مهربون که اینقد همدیگرو دوست دارند همیشه مثل الان شاد و سلامت باشید.


مامان نگار
9 مرداد 92 9:33
مامانی واقعا که باحال می نویسی کلی لذت می برم از خوندن نوشته های ثناجون



ثناخانوم خوشگلو از طرف من ببوسین

ساره جون که دیگه عشق منه




قررررربونت عزيزم .لطف دارى.

ثنا كوچولو مسافرت بوده به زودي خاطرات سفرشو مى نويسم.

مامان وبابا وثنا ناناز هم همين نظرو درمورد ساره طلا دارن!ماچ براى خاله جون مهربون


مامان محمدرهام جون
24 مرداد 92 8:16
بیست وشش ماهگیت مبارک باشه عروسک نازم انشالله همیشه تندرست وشاد باشی


براى خاله جون مهربون.
شهرزاد
25 مرداد 92 1:28
سلام
خوبین مامانی؟
وای خدا چه بچه های نازی کل وبلاگو خوندم
خیلی خوب مینویسید
راستی شما خواهر مائده جونین؟
مرسی که اومدید وبلاگم
من شما رو لینک میکنم که زود زود بیام پیشتون
امیدوارم دوستای خوبی بشیم
بوس بوس بوس برای شما و دوتا گل قشنگتون


ممنونم عزيزم .لطف دارى شما.
نه.من خانوم برادرشم.
منم شمارو لينك كردم.خوشحالم دوست باصفايى مثل شما پيدا كردم .
قربونت.

مامان آرینا مو فرفری
25 مرداد 92 3:37
عزیزم 26 ماهگیت مبارک ، همیشه سالم و تندرست باشی گلم.


ممنونم خاله جون.
خاله پارمیدا
25 مرداد 92 13:58


چقد شیطونه نی نی شما


بعضى شيطونى هاش اونقدر غافلگيرانه است كه فرصت عكاسى نمى ده !اون وقته كه وگاهى هم
مامان ارسطو
26 مرداد 92 16:40
سلام خانومی خدا رو شکر عروسک نازت دوباره سرحال شد
عزیزم بیسکوییت های تولد ساره جون رو سفارش داده بودی یا تو بازار راحت میتونم گیر بیارم؟


سلام عزيزم.خيلى ممنون .شكرخدا.
بيسكوييت ها سفارشى بودن .همون موسسه اى كه طراحى تم براى تولد ساره جون كرده بود تهيه ديده .فكر كنم تو بازار نباشه !
مامان محمدرهام جون
27 مرداد 92 1:45
اون روز که اومدم عکسها لود نشد الان اومدم برای دیدنشون

عاااااااااااااااالی بود مهر خواهرها به هم

خواهرهای خوشگل وخوشتیپ،هزارماشالله
قربون هندونه نخ ریس برم من


محبت دارى خاله جون كه دوباره اومدى عكسارو ببينى.
خداروشكر خيلى همديگه رو دوست دارن گاهى هم كه دعواشون ميشه بعدش كلى مراسم ماچ وبوسه داريم كه از دل هم دربيارن!!!!!
شهرزاد
27 مرداد 92 15:03
صفا از خودتونه بانو


قرررررربونت.
مامان حسنا
4 شهریور 92 14:17




ارلا
8 شهریور 92 13:49
سلام من اپم زود بیایی ونظر هم یادت نره درباره مطالب جدیدم من منتظرم


عليك سلام .باشه .ميام سراغت.
ارلا
14 شهریور 92 12:14
سلام گلم
حالت خوبه
راستی چوب دارچین وامتحان کردی چی شدخوب ایده ای بود یا نه


سلام جونم .
ممنونم .
فكر كنم پودر دارچين رو تفت بديم بهتره تا چوب دارجين .چون چوب زود مى سوزه تا بوش بلند بشه ولى بوى پودر دارچين زود بلند ميشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى عسلك می باشد